Ga naar inhoud

Probleem met kopieeren eigen DVD's naar MediaCenter


Aanbevolen berichten

Hi, Ik heb het volgende probleem. Ik heb al mijn smalfilms en videofilms mbv Pinnacle Studio 8 en 9 overgezet naar DVD. Deze DVD's zijn normaal op mijn standalone DVD-speler af te spelen echter op mijn PC krijg ik error meldingen. Ik wil deze DVD's kopieeren naar mijn MediaCenter maar ook dat lukt niet. Ik krijg steevast op elke DEVD die ik met Pinnacle Studio gemaakt heb een error melding op file [b:f3fa6d2385]VTS_01_0.BUP[/b:f3fa6d2385]. Als ik deze file wil kopieeren geeft de verkenner de volgende error melding:[u:f3fa6d2385]Verwerkingsfout: Kan VTS_01_0.BUP niet kopieeren. Bestand of map is beschadigd en onleesbaar.[/u:f3fa6d2385]. Ik heb dit op diverse PC's en DVD-rom's geprobeerd maar krijg overal dezelfde melding. Dit gebeurt ALLEEN op DVD's die mbv Pinnacle Studio 8 of 9 gemaakt zijn. Weet iemand soms een oplossing om deze dvd's alsnog naar mijn MediaCenter te kopieeren dan gaarne een reactie
Link naar reactie
Ik zou dan als controlle eens proberen om de geripte vob-ifo-bup set te branden met Nero (video dvd aanmaken) en kijken of deze wel wil spelen/rippen in de pc. De wat vroege versies van studio9 en waarschijnlijk ook dus wel versie 8 hadden wat problemen met het correct masteren van een dvd en zeker op de wat hogere(4x-6x-8x) snelheden waren er wat problemen Mogelijk zijn de dvd's dus niet volledig 100% compliant tot de dvd norm. Het zou ook nog kunnen komen door de combinatie studio-brander-schijfje en te snel branden. Denk er ook dus om dat je dvd's met daarop kritisch materiaal nooit sneller brand dan strikt noodzakelijk, brandfouten nemen kwadratisch toe met de brandsnelheid. Te snel branden kan slechte dvd's opleveren, te langzaam bestaat niet. Dus liever wat geduld en op 2x of 2.4x
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...