Ga naar inhoud

geopende doos bij aflevering


Aanbevolen berichten

Heb dus een nieuw voorstel gehad van Philips. Of de 42pf5320 gratis omruilen, of de 42pf9966/10 met 1350 euro bijbetalen :roll: Wat ik wel vreemd vind, is dat ik een bij Its een extra service certificaat voor 4 jaar heb gekocht, en dat mij werd gezegd dat je standaard maar 1 jaar garantie hebt. Mij werd door Philips verteld dat Plasma's 42" standaard 3 jaar garantie hebben. Maar ik heb wel 200 euro extra betaald, omdat ik dacht dat de Plasma maar één jaar garantie had.
Link naar reactie
Edit: De 3 jaar werd vermeld door de reparatie-afdeling van Philips. Heb zelf contact met consumentenzaken opgenomen, en zij gaven aan dat dit standaard toch één jaar is. Denk dat ik toch maar voor de omruilingen ga. Dan maar geen HD, Ambient e.d. Als de bijbetaling nu wat lager zou liggen, dan zou ik het wel weten. Maar 1350 euro vind ik een hoop geld.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Hier een kleine update: Ik heb dus toch de 42pf9966/10 gekocht, met bijbetaling van 1350,--. De plasma is eind januari bezorgd, en heb nu alweer wat problemen met deze Philips plasma. De ambilight geeft een harde brom, en er komen strepen in het gezicht wanneer de camera van de ene persoon naar de andere gaat. Afgelopen vrijdag is de plasma dus wederom opgehaald. Dit betekent dat vanaf 07-2005 al 3 x een reparatie heeft plaatsgevonden, tweemaal aan de 107fp4, deze is later omgeruild voor de 42pf9966/10. En deze staat nu ook te reparatie. Ik vraag me af, of het mogelijk is om de koop te ontbinden, aangezien ik tot op heden alleen maar problemen met Philips heb gehad. Mijn voorstel zou zijn, omruilen voor een ander merk. Ben benieuws of ze dit gaan accepteren....
Link naar reactie
[quote:6933adb47c="CANE"]De ambilight geeft een harde brom, en er komen strepen in het gezicht wanneer de camera van de ene persoon naar de andere gaat.[/quote:6933adb47c]Bromt die ook als de antenne niet is aangesloten? Zo ja, dan is de oorzaak een aardlus en zou je een mantelstroomfilter moeten gebruiken en/of de aangesloten computer goed moeten aarden. Is de camera rechtstreekst op de TV of op de computer aangesloten? Wanneer het de computer is, zie je die strepen ook op de monitor van de computer? En hoe speel je dat af, met de mediacenter of gewoon met een bepaald soort programma. Het is "vrij gebruikelijk" dat de videoweergave zonder gebruik van speciale filtering, onscherp en streperig wordt. Dat kan een TV slechts gedeeltelijk corrigeren.
Link naar reactie
  • 5 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...