Ga naar inhoud

problemen met het bekijken van divx op divxspeler


Aanbevolen berichten

Ik kijk veel divx op mijn pioneer dv470 maar merk toch nog veel problemen schokkende beelden, klank dat achterloopt op het beeld,... Hoe komt dat eigenlijk...? Zijn er betere divxspelers te krijgen die die problemen niet hebben en die ook wat functioneler zijn (bv. sneller zappen tussen foto's). Denk dit aan iemand cadeau te doen dus ik wil graag een degelijk apparaat kunnen uitkiezen. Ik zou ook graag dvd willen blijven kijken.
Link naar reactie
[quote:9a8de01140="peter123"]Ik kijk veel divx op mijn pioneer dv470 maar merk toch nog veel problemen schokkende beelden, klank dat achterloopt op het beeld,...Hoe komt dat eigenlijk...?[/quote:9a8de01140]Incompatibiliteit van de speler met bepaalde codecs of schijfjes. Een firmware update wil wel 's helpen om dit te fixen (indien die Pioneer dit ondersteunt). [quote:9a8de01140="peter123"]Zijn er betere divxspelers te krijgen die die problemen niet hebben en die ook wat functioneler zijn (bv. sneller zappen tussen foto's). Denk dit aan iemand cadeau te doen dus ik wil graag een degelijk apparaat kunnen uitkiezen. Ik zou ook graag dvd willen blijven kijken.[/quote:9a8de01140]De beste spelers komen naar mijn mening nog steeds van KiSS: Goede menubesturing, hoge compatibiliteit en jarenlang regelmatig firmware updates, ook voor de types die niet meer verkocht worden. http://www.divxplayer.nl/kiss_producten.php
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...