Ga naar inhoud

Teamspeak 2 weigert de driver


Aanbevolen berichten

Na de format moest er nog veel gebeuren, waaronder drivers installeren. Ik downloadde Aida32 en zag dat ik de Soundblaster PCI128 had van creative. Ik ging naar de site van creative en downloadde de driver. Ik had Teamspeak echter al voor de driver geinstalleerd. Ik open TS2 en hij meldt het volgende: [b:80af5c93a2]TDSoundOut.Open(DirectSoundCreate): No Sound Driver is available for use[/b:80af5c93a2] Ik bedacht mij de driver wel gedownload te hebben maar niet te hebben geinstalleerd. Ik installeer de driver, en wederom dezelfde error. Daarna bedacht ik mij dat er op de website nog een soort van 'webupdate' was. Die heb ik dus ook maar geinstalleerd, maar, je raadt het al, wederom de error. Toen dacht ik, laat ik TS2 eens deinstalleeren, ik ging naar configuratie scherm>>software en gooide TS2 eraf, om hem vervolgens er weer op te zetten. Zonder resultaat. Mijn vraag is dus nu, hoe zorg ik ervoor dat Teamspeak weer gaat werken?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...