Ga naar inhoud

PHILIPS 37PF7320 waar aan te schaffen?


Aanbevolen berichten

Ik ga de Philips 37PF7320 toch aanschaffen. Helaas kost deze TV bij Modern nog 2179,--. Op het Internet kan je hem al aanschaffen vanaf 1869,- Nu zou ik graag van jullie horen bij welke zaak jullie hem zouden aanschaffen (tweakers heb ik reeds gelezen), en waar ik op moet letten (ivm aanschaffen via Internet, hoe zit het met schades die ik zie als ik de TV uitpak?). Budgetwinkel Warenhuisservice lcd –discount Goedkoopste.nu Ik ben benieuwd, misschien raden jullie mij wel aan om hem gewoon on de winkel te kopen....... :o Dank en groet, CANE
Link naar reactie
Dit zijn de voorwaarden van BCC: http://www.bcc.nl/modules/freepage/default/default/?itemId=1080 Geldt dus alleen als je 'm goedkoper ziet bij een van deze toko's (flauw he): BelCompany Bemmel & Kroon Combifoto Correct De Block Dixons Dynabyte Electroworld EP Expert Harense Smid It’s Electric Kijkshop Leo van Schaijk Maxwell Media Markt Mikro Elektro Modern Electronics Mycom Neckermann Otto Paradigit Phonehouse Polectro PrijsTopper RAF Staffhorst Scheer & Foppen T for Telecom Via computers Vobis Wehkamp
Link naar reactie
[quote:46bf91b634="CANE"]Ben dus bij Modern in Den Haag geweest, en kon/kan de Philips voor een scherpe prijs kopen. Alleen begin ik ( :-? ) te twijfelen tussen plasma en LCD. Zeker omdat je voor hetzelfde geld een plasma van 107 cm kunt kopen. De een zegt dat Plasma beter is, de ander zegt LCD. Wat zeggen jullie?[/quote:46bf91b634] Het is inderdaad een lastige keuze, ook omdat het om relatief veel geld gaat. Ik zou de beeldkwaliteit (en beeld-grootte) doorslaggevend laten zijn. Misschien heb je geluk met de levensduur of ben je in staat bij een eerder dan verwachte achteruitgang een nieuwe te kopen. In het laatste geval zou ik wel reclameren als het minder is dan zeg 8 jaar.
Link naar reactie
[quote:75c32e6c28="CANE"]De een zegt dat Plasma beter is, de ander zegt LCD. Wat zeggen jullie?[/quote:75c32e6c28]Plasma kent drie grote nadelen t.o.v. LCD: - hoog energieverbruik; - lage schermresolutie (daardoor niet geschikt voor HDTV, progressive scan DVD-spelers en Media Center PC's); - kans op inbranden (bijv. wanneer er langdurig "zwarte balken" in beeld zijn bij bijv. cinemascope, kan het zijn dat het zwart permanent zichtbaar blijft). http://www.shop.licht-geluid.nl/help_flatscreens.aspx [size=9:75c32e6c28][b:75c32e6c28]Inbranden[/b:75c32e6c28] Een plasmascherm kan (evenals conventionele monitoren en televisies) inbranden en een LCD paneel niet. Inbranden is feitelijk het minder worden van de lichtopbrengst. Indien een scherm gelijkmatig gebruikt wordt zijn inbrandverschijnselen niet waarneembaar. Stilstaande objecten kunnen evenwel als fantoombeelden zichtbaar blijven indien ze langdurig op één en dezelfde plek zichtbaar zijn geweest. Inbrandverschijnselen doen zich vooral voor in de eerste 200 gebruiksuren. In die tijd verliest het plasmascherm een zekere mate van helderheid waarna de lichtopbrengst gedurende zeer lange tijd stabiel wordt. Het gevaar van inbranden is na de eerste 200 uur dan ook aanzienlijk kleiner. Advies: lichtopbrengst en contrast zijn bij plasmaschermen inmiddels op zo’n hoog niveau, dat de als standaard ingestelde fabriekswaarden veelal te hoog zijn. Stel in het menu gerust de waarden voor helderheid en contrast lager in. Dit komt de levensduur (net als bij de traditionele CRT monitoren) ten goede en reduceert de kans op inbranden. Kijk zeker de eerste 200 uur zo min mogelijk naar statische beelden zoals b.v. 4:3 beeldformaten. Professionele gebruikers wordt aangeraden pixel-shift aan te zetten.[/size:75c32e6c28] Geef mij daarom maar LCD, ook al lijkt Plasma op het eerste oog mooier in de winkel ...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...