Ga naar inhoud

.EAF muziekbestanden (legaal)


Aanbevolen berichten

Hallo. Wij hebben in ons bedrijf (restaurant) een EAZIS muziekcomputer staan. Daar krijgen wij elke maand een update cd van EAZIS voor, om bij te blijven in de top zoveel. Nu dacht ik, hey .. ik betaal ervoor, dus kan die zooi ook wel op mijn PC zetten. Helaas kwam deze droom snel tot een eind. De bestanden zijn .eaf bestanden, en die worden door geen enkel ander programma dan EAZIS DJ herkend. Ik heb wat de/en-code programma's geprobeerd, om ze te converten naar .wav / .mp3 , maar dat mocht niet baten. Een mailtje naar EAZIS iets meer dan een maand geleden leverde niets op, want ze reageren daar niet op. Een telefoontje richting EAZIS leverde ook niets op, aangezien die snol (sorry) aan de andere kant v/d lijn helemAAL niets wist :S .. Google gebruikend kom ik op sites uit waar o.a. staat dat deze muziekbestanden eerst .wav of .mp3 zijn geweest en met een programma die EAZIS gebruikt naar .eaf zijn geconverteerd. Een paar jaar geleden maakte EAZIS namelijk altijd gebruik van .mp3 (in het jaar 2003 voor het laatst volgens mij). Iemand een idee hoe ik deze muziekbestanden to kan omzetten naar .mp3 of .wav ? Thnx.. MvG Iemand een idee hoe ik
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...