Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ik heb hier dvd films op me pc staan als een map genaamd VIDEO_TS als ik deze wil branden op een lege dvd dan geeft nero een error.. tis nie egt een error maar hij waarschuwd wel dat als ik door wil gaan de dvd mogelijk niet op een dvd speler te bekijken is.. daarmee heb ik al verschillende dvd's vern**kt dus nou wou ik vragen of ik dan misschien instellingen verkeerd heb staan oid.. een maat van me doet he al langer en die zegt dat hij dat nooit heeft gehad.. ik heb een Philips DVDR16LSK/00 met lightscribe heb de nero gebruikt die erbij zat: NERO burning rom 6.SE lightscribe edition 6.6.0.8 bundled iemand enig idee??
Link naar reactie
[quote:cac3fca32b="rwilligen"]Je moet met een nero een video dvd aanmaken, er verschijnen dan 2 mappen ; AUDIO_TS en VIDEO_TS. In de map VIDEO_TS gooi je de files die in jouw mapje(*.vob-*.ifo en *.bub) zitten, de AUDIO_TS map blijft leeg[/quote:cac3fca32b] dat heb ik gedaan, en dan zegt ie dat het kan zijn dat de dvd mislukt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...