Ga naar inhoud

DVD brander geeft error bij dvd's branden..


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds donderdag een Philips Lightscribe dual layer dvd brander, en bij de duitse aldi 3 doosjes dvd's gekocht.. en de eerste die ik brande ging goed. en daarna zijn er 4 fout gegaan. ik heb al klein beetje rondgevraagd en hoorde dat "het flashen van de dvd brander" misschien een oplossing geeft.. nou heb er niet zo heel veel verstand van dus nou wou ik vragen hoe dat in zijn werk gaat.. of iemand hier mij dat zou willen uitleggen ik heb een DVDR16LSK/00 om precies te zijn hij is van philips
Link naar reactie
De firmware upgrade/flashen is simpelweg een bestandje draaien en de aanwijzingen op het scherm opvolgen. Voor jouw brander: [url=http://www.consumer.philips.com/consumer/support/cons_product_support_detail.jsp?productId=DVDR16LSK_00_NL_CONSUMER&catalogID=&language=nl&country=NL&catalogType=CONSUMER&proxybuster=YKWWZ4TOLMFCRJ0RMRESHQVHKFSEKI5P&]link[/url] Haal je cd/dvd's uit je brander,doe een reboot,zet je virusscanner uit,draai het programmaatje, volg de aanwijzingen van het progie en meestal moet je daarna weer een reboot doen. Philips is heel klantvriendelijk; bij de firmware upgrade zit een uitgebreide manual over het hoe en wat. Met een recente firmware heb je meer zekerheid dat de schijfjes die je koopt optimaal gebrand worden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...