Ga naar inhoud

PCTV Satelliet Kaart


Aanbevolen berichten

Haupauge Nexus-s met CI, kost wel een klap geld en de ci is op dit moment geloof ik niet leverbaar, er schijnt een nieuwer model ci te komen. Dat is het model wat ik heb en ken, ik zou echter wel voor je een berg geld gaat uitgeven goed rondkijken, dit ivm de HDTV hype die aan het losbreken is, mijn nexus-s kan GEEN hdtv ontvangen/weergeven.
Link naar reactie
[quote:b113bf97c3="Jan Heijnen"]Bestaat er een PCTV kaart voor Satelliet ontvangst met Smartkaart ? Pinnacle heeft de zijn PCTV kaart uit de handel gehaald en er komt geen nieuwe.[/quote:b113bf97c3] Heb de Hauppauge 3000 , is een externe ontvanger die je kunt gebruiken via de USB poort. Tevens tegebruiken als ontvanger voor de TV. Helaas is deze USB 1.0 waardoor sterke signalen storend werken (bandbreedte)op de Pc (stotterende beelden)Heb dit zelf opgelost door hem door teverbinden met een interne TVkaart (PCTVpro). Werkt perfekt , maar als de 3000 met USB 2.0 uitkomt koop ik hem direkt want het is een goed produkt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...