Ga naar inhoud

Op DVD recorder opgenomen DVD-RW kopieren


Aanbevolen berichten

Ik heb filmpjes van mijn digitale videorecorder rechtstreeks opgenomen op mijn dvd-recorder (LG) op DVD-RW. Nu wil ik op mijn PC af en toe een kopie hiervan maken om aan familie te geven. Mijn brandprogramma (NTI) zegt dat de schijf beveiligd is. DVD-Shrink 3.2 wil een VIDEO_TS map hebben (laatste Computer Totaal) maar er staat alleen een DVD_RTAV op. DVD Decrypter zegt geen beveiliging aan te treffen, maar geeft een I/O Error als ik hem probeer te lezen (in de log file doet hij WEL een "Remove Macrovision Protection: Yes" dan "Extracting Sectors...(LBA: 0-1584911)" en tenslotte "Authenticating...". Weet iemand hoe ik hier wel een kopie van kan maken? Ik heb geen zin om voor elke dvd een stapel tapes er door te moeten draaien.
Link naar reactie
Probeer het met TMPGEnc DVD Author van www.pegasys-inc.com . (Volledig, maar tijdelijk, werkende versie te downloaden.) Dit programma kan overweg met de typische .VRO bestanden. Als alternatief kun je ook kijken bij www.Ulead.com : ook op dit punt zeer geschikte software te vinden. Veel plezier.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...