Ga naar inhoud

Apparaten voor DV-Invoer IEEE 1394 Op LiteOn HDD-recorder


Aanbevolen berichten

Hallo, Heb dit weekend een LiteOn HDD-recorder gekocht lvw-5045b, nu zit hierop een [b:4a017e038c]DV-invoer IEEE 1394 4-PIN X1[/b:4a017e038c] nu vraag ik me af of ik hierop bv ook een externe HDD (Firewire) op aan kan sluiten? of kan ik hierop bv een (Firewire) Cardreader op aansluiten zodat ik bv rechtstreeks mijn foto's van mijn geheugenkaartjes kan inlezen? MVG JC
Link naar reactie
Wat zegt de gebruiksaanwijzing? Als hier geen andere mogelijkheid dan het aansluiten van een camera genoemd wordt, dan lijkt mij de kans klein dat hetgeen je wilt kan. De gevraagde mogelijkheden lijken mij voorzieningen op de recorder te vereisen. Als ze aanwezig zijn iets om mee te koop te lopen door Lite-On lijkt mij.
Link naar reactie
lijkt mij niet, ik denk dat het alleen gebruikt kan worden voor een DV-camera. Ik heb hier een stel dealercatalogi liggen van Sony en van JVC en de HDD DVD recorders daar die FireWire (of Sony iLink, is zelfde) hebben zijn alleen geschikt voor camera's. Is ook wel logisch want data wordt heel anders opgeslagen op een HDD dan op een DV-tapeje.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...