Ga naar inhoud

mp3 van computer naar de versterker


Aanbevolen berichten

Er bestaan wel losse audio harddisk recorders. Ik weet echter niet of die met mp3 werken, maar het zou me niet verbazen. Een alternatief is wellicht een mediacenter peeceetje. Even googlen geeft snel het volgende apparaat, een gecombineerde dvd speler met harddisk recorder, die oa. mp3 kan afspelen. http://www.pcmall.com/pcmall/shop/detail~dpno~505413.asp
Link naar reactie
[quote:8f3fefd438="hertogjan"]Bestaat er een mogelijkheid om de mp3's op een apperaat te zetten (met harddisk) dat los van de computer werkt? (stand alone)[/quote:8f3fefd438] Je zou voor een (draagbare) mp3-speler met harddisk kunnen kiezen, maar die hebben in het algemeen geen praktische (infrarood)afstandbediening. Sitecom MP-010 (40Gb) lijkt qua idee waarschijnlijk iets meer op wat je bedoelt. Bij Dixons/V&D zag ik Freecom Mediaplayer 3 (80 Gb) dat er qua idee op lijkt. En als je veel geduld hebt dan is de Xbox 360 die eind dit jaar uit komt of een (op eigen risico) gemodificeerde 'normale' Xbox ook in te zetten voor dit doel.
Link naar reactie
[quote:498b0d1135="JaFO"][quote:498b0d1135="hertogjan"]Bestaat er een mogelijkheid om de mp3's op een apperaat te zetten (met harddisk) dat los van de computer werkt? (stand alone)[/quote:498b0d1135] Sitecom MP-010 (40Gb) lijkt qua idee waarschijnlijk iets meer op wat je bedoelt. .[/quote:498b0d1135] Heye bedankt voor het advies ik ga denk ik (over 2 maandjes) deze apperaat kopen. voldoet namelijk aan al mijn eisen/wensen nu eerst nog een winkel vinden die het op voorraad heb.
Link naar reactie
[quote:d19dbcd42c="hertogjan"][quote:d19dbcd42c="Obi-wan-kenobi"]MP3-DVD's branden en afspelen in een DVD-speler die dit ondersteunt geen goedkoop idee? :roll:[/quote:d19dbcd42c] Heb dus geen dvd brander en met deze apperaat kan ik dus ook films op zetten.[/quote:d19dbcd42c] Een tweedehands peeceetje als mp3bak/divx in een netwerk niet iets? Ken je ze zo uploaden naar de pc en draaien maar 8)
Link naar reactie
[quote:c4dfc4ffbe="taco78"][quote:c4dfc4ffbe="hertogjan"][quote:c4dfc4ffbe="Obi-wan-kenobi"]MP3-DVD's branden en afspelen in een DVD-speler die dit ondersteunt geen goedkoop idee? :roll:[/quote:c4dfc4ffbe] Heb dus geen dvd brander en met deze apperaat kan ik dus ook films op zetten.[/quote:c4dfc4ffbe] Een tweedehands peeceetje als mp3bak/divx in een netwerk niet iets? Ken je ze zo uploaden naar de pc en draaien maar 8)[/quote:c4dfc4ffbe] Vind nog steeds met de sitecom en de freecom de grote voordeel dat er een aftandbediening bij zit voor het gebruik.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...