Ga naar inhoud

wat is pal DISPLAY MODE?


Aanbevolen berichten

[quote:f9cd198742="Comp-Freak"]PAL is het formaat waar alle beeldapparatuur in west europa enzo mee werken. Heeft te maken met framerate (25fps) en de resolutie enzo. Let wel op dat je de dvd's kan spelen ivm dvd regio's enzo.[/quote:f9cd198742] Ik heb echt geen idee. Het betreft hier Southpark seizoen 1-5, offciële Chinese uitvoering dus in Engels en Chinees. Kost mij 58$ verzending met tracking inbegrepen...
Link naar reactie
[quote:2bf8e22198="gerben"]Het gat om PAL, en dat zal hier inderdaad wel werken. Mits het de europese PAL is...[/quote:2bf8e22198] Pal is het europeses systeem dus geen enkel probleem. Het schijnt dat er een pal-n en pal-m bestaat in Zuid amerika Volgens mij zijn die gewoon compatiable met ons pal systeem
Link naar reactie
[quote:0299a70924="azie"]Het tv systeem in China is PAL. DVD-systeem daar is regio 6. Als op de dvd's in China regio 6 staat vermeld kun je die in Nederland dus alleen maar afspelen met een regio vrije dvd-speler.[/quote:0299a70924] Regio vrij, zijn die duurder? Kan een pc die wel afspelen? Ik heb een nieuwe asus (type zal ik straks ff checken)...
Link naar reactie
[quote:89451795f3="Therasan"]Stand alone's kun je tegenwoordig zelf regio vrij maken. Google maar eens. Zorg wel dat je dan je exacte typenummer bij de hand hebt. Vaak moet je dan een combi van toetsen indrukken en spontaan ging bij mij de cd lade 4x open en dicht en hij is nu regio vrij...[/quote:89451795f3] wow, das wel sterk. Daar heb ik nog nooit van gehoord...
Link naar reactie
Als je bijwijze bij de Mediamarkt een stand alone dvdspeler koopt, kun je deze regiovrij laten maken. Ik ben gek op mandarijnse fight movies en deze laat ik over komen, dvd's uit amerika kijk ik ook. (ik zit nu op mijn werk en heb dan alleen toegang tot C!Tforum, zal kijken of ik vanavond een linkje kan plaatsten) :wink:
Link naar reactie
[quote:0154f74412="Therasan"]Stand alone's kun je tegenwoordig zelf regio vrij maken. Google maar eens. Zorg wel dat je dan je exacte typenummer bij de hand hebt. Vaak moet je dan een combi van toetsen indrukken en spontaan ging bij mij de cd lade 4x open en dicht en hij is nu regio vrij...[/quote:0154f74412] Was dat maar waar, ik heb een Pioneer en die kun je echt niet zo 1,2,3 regiovrij maken. Hij moet helemaal opengemaakt worden en er moet 1 of andere software op ge-installeerd worden volgens mijn dealer, kost 100 euro, ik dacht... laat maar zitten. :-?
Link naar reactie
[quote:ba72ca38e5="-[So]-Freak"]Voor zover ik weet heeft Japan PAL 2 (net als wij) tenminste, dat gaf mijn WinDVD aan.. :)[/quote:ba72ca38e5] Nee hoor Japan heeft NTSC hier een overzichtje Country TV Colour Stereo Subtitles Albania B/G PAL Argentina N PAL-N Australia B/G PAL FM-FM Teletext Austria B/G PAL FM-FM Teletext Azores (Portugal) B PAL Bahamas M NTSC Bahrain B PAL Barbados M NTSC Belgium B/G PAL Nicam Teletext Bermuda M NTSC Brazil M PAL-M MTS Bulgaria D SECAM Canada M NTSC MTS CC Canary Is B PAL China D PAL Colombia M NTSC Cyprus B PAL Czechsolvakia D/K SECAM/PAL Denmark B PAL Nicam TeleText Egypt B SECAM Faroe Islands (DK) B PAL Finland B/G PAL Nicam TeleText France E/L SECAM Teletext Gambia I PAL Germany B/G PAL FM-FM TeleText Germany (prev East) B/G SECAM/PAL Gibraltar B PAL Greece B/G PAL (was SECAM) Hong Kong I PAL Nicam Hungary B/G & D/K PAL (was SECAM) Nicam (Budapest only) Iceland B PAL India B PAL Indonesia B PAL Iran H SECAM Ireland I PAL Nicam TeleText Israel B/G PAL Nicam TeleText Italy B/G PAL FM/FM TeleText Jamaica N SECAM Japan M NTSC Matrix Jordan B PAL Kenya B PAL Korea M NTSC Luxembourg B/G PAL NICAM TeleText Madeira B PAL Madagascar B SECAM Malaysia B PAL Malta B/G PAL Mauritius B SECAM Mexico M NTSC MTS CC Monaco L/G SECAM/PAL Morocco B SECAM Netherlands B/G PAL FM-FM TeleText New Zealand B/G PAL Nicam TeleText North Korea D/K? SECAM Norway B/G PAL Nicam Pakistan B PAL Paraguay N PAL Peru M NTSC Philipines M NTSC Poland D/K PAL Teletext Portugal B/G PAL Nicam Teletext Romania G PAL Russia D/K SECAM Saudi Arabia B SECAM Seychelles I PAL Singapore B PAL South Africa I PAL South Korea M NTSC Spain B/G PAL Nicam Teletext Sri Lanka B/G PAL Sweden B/G PAL Nicam Teletext Switzerland B/G PAL FM-FM TeleText Tahiti KI SECAM Taiwan M NTSC Thailand B PAL Trinidad M NTSC Tunisia B SECAM Turkey B PAL - TeleText United Arab Emirates B/G PAL United Kingdom I PAL Nicam TeleText Uruguay N PAL MTS USA M NTSC MTS CC Venezuela M NTSC Yugoslavia B/H PAL Zimbabwe B PAL
Link naar reactie
Ik heb South Park seizoen 1-5 toegekregen. Zijn de originele Chinese uitgave. Ondertitteling kan je enkel in Engels en Chinees zetten, maar uiteraard Engels gesproken. Ben er heel tevreden van, en spelen zelfs in een heel goedkope dvd speler beneden... Welke regio het is zal ik nog wel uitvissen, in ieder geval top!
Link naar reactie
Ik heb ook al vaker DVD's via ebay gekocht, zijn helemaal regio-vrij. Het meeste komt uit HongKong. Ik vermoed wel dat het zo illegaal is als de tering, maar volgens de aanbieders zijn het allemaal officiele sets. Er zit zelfs een hologram op het hoesje en de DVD's zijn niet gebrand maar gedrukt. Maar het menu ziet er altijd ontzettend amateuristisch uit.
Link naar reactie
[quote:82fd36531c="Vunce"]Ik heb ook al vaker DVD's via ebay gekocht, zijn helemaal regio-vrij. Het meeste komt uit HongKong. Ik vermoed wel dat het zo illegaal is als de tering, maar volgens de aanbieders zijn het allemaal officiele sets. Er zit zelfs een hologram op het hoesje en de DVD's zijn niet gebrand maar gedrukt. Maar het menu ziet er altijd ontzettend amateuristisch uit.[/quote:82fd36531c] Mja, ze zitten netjes in kartonnen doosjes zoals je de 'echte series' zou kopen. Het lijkt een beetje amateuristisch, maar de dvd's zijn gedrukt dus geen domme kopies. Ik weet niet of dit de 'officiële' uitgaves zijn die in die landen beschikbaar zijn, maar zoals gezegd zijn het geen stomme kopies. Ik ben zeer tevreden ervan en ga nu ook Futurama en The Simpsons zoeken :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...