Ga naar inhoud

Verborgen audiobestanden weergeven


Aanbevolen berichten

Beste, Ik heb hier een CD liggen van Sting, Brand new Day. Ik wil graag voor mijn vriendin de audio bestanden van deze CD op haar I-Pod zetten, maar vreemd genoeg krijg ik de audio bestanden niet te zien op mijn PC. Ik zou dus vervolgens niet weten hoe ze als MP3 om te zetten en ze op de I-Pod te zetten. Het enige wat ik te zien krijg is een filmpje over Sting zelf. Ook zoeken in de verkenner geeft geen uitkomst. Verborgen bestanden weergeven is aangevinkt. Hoe krijg ik de audiobestanden wel te zien zodat ik er MP3 van kan maken?
Link naar reactie
Beste El Broosha, volgens mij mag je altijd nog materiaal voor eigen gebruik kopieeren, als het maar niet voor commerciele doeleinden is. Zelf gebruik ik Audiograbber, dit programmaatje is in staat om muziektracks van cd zo om te zetten in mp3 en naar harde schijf weg te scrijven. Groetjes, drupke.
Link naar reactie
[quote:3dad786006]Dat is een manier van kopieerbeveiliging. Het gaat hier om materiaal met copyright dus is het niet toegestaan.[/quote:3dad786006] Ik begrijp je opmerking. Echter, alle muziek CD's hebben copyrights, ongeacht of je de muziekbestanden ziet ja of nee. Bovendien, voor eigen gebruik, wat hier expliciet het geval is want de CD heb ik gewoon gekocht, mag je wel degelijk een copie maken. [quote:3dad786006]Zelf gebruik ik Audiograbber, dit programmaatje is in staat om muziektracks van cd zo om te zetten in mp3 en naar harde schijf weg te scrijven. [/quote:3dad786006] Begrijp ik het goed dat dit programma wel de audiobestanden laat zien? Ik gebruik zelf NERO als brandprogramma, maar Adiograbber is iets geheel anders?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...