Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik hoop dat dit het juiste subforum is voor deze vraag (zo niet dan hoor ik dat wel :D ) Ik heb via [url]www.archive.org[/url] een ryan adams (nee, geen bryan adams :wink: ) bootleg gedownload (legaal aangezien Ryan Adams dit toestaat; je mag zelf je recording hardware in het soundboard prikken). Anyway, het gedownloade bestand (1,3 gig) heeft de .shnf extensie. Na wat surfen kwam ik erachter dat dit een folder bestand is van van het .shn formaat (waar ik een winamp plugin voor heb). Met .shnf kan ik niets...waarmee kan ik dit openen? Alavast bedankt, Crash
Link naar reactie
[quote:c61c39c979="Comp-Freak"]Je kan ff een kopie maken en zelf de extensie veranderen naar shn, misschien dat dat lukt?[/quote:c61c39c979] Hey mark...zojuist geprobeert. Nu speelt hij hem wel af: maar de file is niet seekable en belangrijker: hij speelt maar 9:32 min af (1ste nummer I guess). Dus niet echt een oplossing, maar bedankt voor het meedenken. Crash
Link naar reactie
Je kunt shorten files eenvoudig decomprimeren met het shorten tooltje: http://www.softsound.com/Shorten.html De md5 checker is alleen maar een tooltje welke icm de md5 checksum kan bepalen of je gedownloade file wel ok is. Doordat shn lossless is en dus niet erg compact is de kans reeel aanwezig dat je een corrupte dowload krijgt,met de md5 checker kun je dat dus uitvinden. Hier nog een aardige faq: http://research.umbc.edu/~hamilton/shnfaq.html
Link naar reactie
Bedankt voor je info...ik had het tooltje al gedownload en het werkt ook...maar alleen met .shn files en ik heb een .shnf file (waarbij de f voor folder staat) en daar zouden deze .shn files in moeten zitten. Op de 1 of andere manier moet ik dus de .shn files uit het .shnf bestand vissen. Alleen hoe? dat is me een raadsel. Crash
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...