Ga naar inhoud

Dvd speler haakt af en toe -- [Vraagje]


Aanbevolen berichten

Ik heb al een maand of 2 een nieuwe dvd speler, namelijk de Samsung DVDhd935 maar hij blijft de laatste tijd heel erg vaak hangen. En zowel bij normale dvds als gebrande dvds doet hij dat. Ook het laden van een cd/dvd duurt heeel lang, en vaak ook gewoonweg NIET. Nou heb ik een CD lens cleaner gekocht, zo'n cd met 2 borsteltjes waar mee ik de lens schoon kan maken. Maar zeggen jullie ga er gelijk mee naar de winkel, of probeer eerst de lens schoon te maken? Ook nog iets, ik heb dan wel een cd lens cleaner gekocht, maar maakt dat veel verschil als ik hem gebruik voor mn dvd speler? of is dat echt specifiek voor een cd speler? pls help
Link naar reactie
[quote:b3b1287e5f="Comp-Freak"]Kennelijk niet, anders hadden ze zich al gemeld. Kicken is btw niet persee nodig al zo snel. Maargoed: Cleaning cd's zijn bruikbaar, maar af te raden, omdat ze niet echt gezond zijn voor je speler volgens mij. Heb je nog garantie, dan moet je gewoon terug gaan naar de winkel.[/quote:b3b1287e5f] Ja, heb dat ding net 2 maanden ofsow?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...