Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb een DVD gebrand die (volgens nero) succesvol was gebrand. Tijdens het kijken shockt de DVD af en toe. Dus ik wou de dvd nog een keer opnieuw gaan branden. Dit maal door de oude DVD te laden in DVD Shrink. Op deze manier de structuur op nieuw te zetten. Maar deze geeft als fout: DVD Shrink encountered an error and cannot continue. Faild to read "E:\" Kent iemand dit probleem of kent iemand een programma die dit kan oplossen? Alvast bedankt,
Link naar reactie
ik heb inmiddels weer meer info. Ik had hiervoor ook een vraag op dit forum. Die ging over het 60 min. duren van dvd branden. Ik moest van de DVD brander de jumper op master zetten en die andere op slave (dvd-rom) zetten. Nu leest die dus niet goed meer want ik heb het nog een keer geprobeert zonder die dvd-rom, alleen met de brander en er waren geen fout meldingen. Wat kan ik doen zodat beide stations goed functioneren.
Link naar reactie
[quote:9437c817c0="boudewijn2000"]Ik heb een DVD gebrand die (volgens nero) succesvol was gebrand. Tijdens het kijken shockt de DVD af en toe. Dus ik wou de dvd nog een keer opnieuw gaan branden. Dit maal door de oude DVD te laden in DVD Shrink. Op deze manier de structuur op nieuw te zetten. Maar deze geeft als fout: DVD Shrink encountered an error and cannot continue. Faild to read "E:\" Kent iemand dit probleem of kent iemand een programma die dit kan oplossen? Alvast bedankt,[/quote:9437c817c0] Ja, dan is hij gewoon niet goed gebrand met nero, weet niet of je hem nog een keer kan branden ? als je hem wel kan lezen via je computer bij deze computer, kan je alle files op je hardeschijf gooien, en daar een image van maken, en die opnieuw branden met dvd dycrypter ofsow.
Link naar reactie
lees eerst ff alle berichten voor je reageert. Ik heb het er over dat als ik mijn brander op slave zet, hij niet goed brand (duur 60 min.). Als ik mijn brander als master instel duurt het 7/8 min. en perfect gebrand. Aangezien je niet beide schijf station's op master kan zetten werkt nu de DVD-rom lezer niet goed en geeft fouten. Heb nog steeds geen oplossing dus ga ik de fabrikant maar bellen binnen kort.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...