Ga naar inhoud

Z-2200 stuk.. :(


Aanbevolen berichten

Ik heb een tijd geleden een Z-2200 aangeschaft, dit omdat ik de buren uit hun bed wilde laten vallen (is me vaak genoeg gelukt :) ), maar.... Na een paar maanden plezier viel mij op dat als ik hem aanhad voor een tijd, maar geen muziek draaide ofzo, dat er een gekraak uit de boxen kwam.. Het gekke was, dat het alleen de sub (lichtelijk) en mijn linker-speaker (hevig) gekraak vertoonden. Heb hem al een x opengheschroeft om te kijken of er ergens miss een los contactje zit, maar niets gevonden. Heb de moed al opgegeven, te lui geweest om het terug naar pixmania.com te sturen en staat nu stof te verzamelen.. (jmmr, is onwijs goeie set..) Heeft een van jullie (liefst meer :P ) een id wat het zou kunnen zijn/hoe het verholpen kan worden? Veel te grote lap tekst, srry.. :D
Link naar reactie
[quote:56a0848468="-[So]-Freak"]Nou, miss heb ik het verkeerd, maar als speakers zijn opgeblazen, en je zet het geluid hard aan, gaat ie toch kraken??[/quote:56a0848468] [quote:56a0848468="-[So]-Freak"]...dat er een gekraak uit de boxen kwam..[/quote:56a0848468] Duidelijk? Op deze manier spreek je jezelf tegen :wink:
Link naar reactie
[quote:94c08fe4e8="Comp-Freak"][quote:94c08fe4e8="-[So]-Freak"]Nou, miss heb ik het verkeerd, maar als speakers zijn opgeblazen, en je zet het geluid hard aan, gaat ie toch kraken??[/quote:94c08fe4e8] [quote:94c08fe4e8="-[So]-Freak"]...dat er een gekraak uit de boxen kwam..[/quote:94c08fe4e8] Duidelijk? Op deze manier spreek je jezelf tegen :wink:[/quote:94c08fe4e8] De TS probeert te zeggen dat als er gekraak uit je speakers komt ze zijn opgeblazen maar zelf geeft hij aan dat hij hem nooit vol heeft aangehad... ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...