Ga naar inhoud

8x dvd branden 60 min.????


Aanbevolen berichten

Ik heb een Sony dvd brander die maximaal 16x aankan. (DVD+R) Ik heb MMORE DVD+R snelheid 8x gekocht. Eerst brande ik dvd's op 4x dvd+r DVD'tjes. Dit duurde 30 min. De buffer underrun balken waren altijd gevult. Nu heb ik tijdens het branden dat de grote bovenste balk vol blijft. Het onderste kleine balkje knippert van 100% tot 20%. Bij die MMORE 8x DVD'tjes geeft hij aan dat het branden 8 min. duurt. Na die 8 min. is hij pas ongeveer bij 20%. Uiteindelijk duurt het 60 min.!!!! Heeft iemand ervaring met dit? Oplossingen? Moet ik meer info geven? Alvast bedankt, Boudewijn
Link naar reactie
[quote:2723849dd5="boudewijn2000"]Waar kan ik die Temp files vinden? Welke schijf moet ik defragmenteren, harde schijf? Wat is DMA? en de brander staat niet als master, maar maakt dat wat uit?[/quote:2723849dd5]Defragmenteer je harde schijf. Download CCleaner om je systeem op te schonen. Om te controleren of DMA aanstaat ga je naar apparaatbeheer en bekijk je de eigenschappen van de IDE ATA/ATAPI controllers. Tabblad geavanceerd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...