Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[quote:8d03b22319="muziek"]p.s en nog een vraagje het is te druk op de bittorent site weten jullie nog een hele goeie nederlandse bittorent site die niet zo druk is torrent reactor net is te druk maar een ander bittorent site waar je muziek en alle andere software kan halen[/quote:8d03b22319]Ik gebruik torrentspy.com Is wel engels. Nu zit ik btw wel met een dillema. Officieel mag je op dit forum niet bezig zijn met warez en illegale dingen enzo. Maar via torrentsites kan je ook legale software en muziek downen. Dat is dus de reden dat ik wel een linkje geef, maar het kan zijn dat een mod er anders over denkt. (omdat het er ook wel heel dik in zit dat jij niet alleen legaal bezig bent :wink:)
Link naar reactie
[color=red:5eccff8381]Ik schaar Queen niet onder muziek dus daar zie ik zeker geen probleem bij :) Over Torrents mag je van mij gerust praten. Zolang er maar niet direct gelinkt wordt naar downloads en dergelijke of besproken wordt hoe je programma X kraakt. groetjes Ed[/color:5eccff8381]
Link naar reactie
[quote:127f2710f5="muziek"]mmmmmmmmmmmmm (700+700=1400MB) p.s en nog een vraagje het is te druk op de bittorent site weten jullie nog een hele goeie nederlandse bittorent site die niet zo druk is torrent reactor net is te druk maar een ander bittorent site waar je muziek en alle andere software kan halen[/quote:127f2710f5] hij kan rekenen ps software is illegaal om te downloaden behalve als het om freeware gaat maar dat haal je meestal gewoon van de site van de software af. En er heel wat topics met bittorrent links. Gebruik de zoeken knop een keer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...