Ga naar inhoud

Windows movie simultaan 2-talig


Aanbevolen berichten

Ik heb een windows movie die gelijktijdig zowel in het Frans als Slavisch te horen is, dit is erg vervelend en het Frans is eigenlijk niet te verstaan met het Slavisch er doorheen. Audio is mp3-layer. Ik kan ook geen mogelijkheid vinden om het slavisch te elemineren/uit te zetten. Is het mogelijk om het Franse audiospoor van het Slavisch te ontdoen? Het is net of het Slavisch over het Frans is 'geschilderd'. Mijn vraag: kan ik deze ongewenste laag verwijderen zonder het orgineel i.e. het Franse audiospoor te beschadigen? Wat is hier aan te doen. Ik heb dit fenomeen wel eens eerder bij tv-uitzendingen meegemaakt.
Link naar reactie
Zou inderdaad wel een vidcap kunnen zijn, waarbij links de ene taal, en rechts de andere taal te horen is. Al geprobeerd met de balans naar links of rechts te schuiven? Ik ben geen expert in video, maar ik meen dat je dit wel moet kunnen aanpakken met virtualdub. Ik verplaats de vraag even naar multimedia, rwilligen weet hier vast meer van.
Link naar reactie
Mogelijk heeft het avi bestand meerdere audio sporen. Dat is een grapje welke officieel volgens de avi specs wel kan maar nooit goed is uitgewerkt en daarom ook nooit is aangeslagen. Het scheiden kun je waarschijnlijk wel doen met virtualdubmod ; http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=65889 Je opent de avi en onder streams/streamlist kun je het betreffende audiospoor uit of aanzetten. ik weet niet helemaal meer precies hoe het eea in zijn werk ging, tis al lang geleden... Een andere optie is een player die audiostreams begrijpt en volgens mij kan Mediaplayer-classic dat. ff googelen voor het adres.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...