Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[img:39a62d5777]http://static.marktplaza.nl/images/1/Nieuwe-in-doos-Philips-5-1-A5-600-100w-973483.jpg[/img:39a62d5777] das deze tog? Ja, das wel een goed setje! However, ik heb zelf een 5.1 creative Live kaart, en heb ook een creative 5.1 set voor mn pc, ik heb gehoord dat dat veel beter is, dan dat je een ander merk koopt voor je boxen setje, maar daar kunnen de meningen over verdeelt zijn.
Link naar reactie
[quote:805ee5e021="GanGster MarshaLL"]ik heb gehoord dat dat veel beter is, dan dat je een ander merk koopt voor je boxen setje, maar daar kunnen de meningen over verdeelt zijn.[/quote:805ee5e021]Hehe, jij wil zeggen dat een creative geluidskaart ook creative boxjes moet hebben? Die gene die dat vertelde heeft je mooi in de maling genomen. Het kan een geluidskaart niet schelen wat er op aangesloten is en andersom ook. Ik heb hier thuis een soundblaster 4.1 digital met een inspire 4400. Ik weet zeker dat daar veel beter geluid uit komt als ik mijn logitech z-5300 op die kaart aansluit. Ook draai ik hier gewoon een audigy 2 zs met die logitech z-5300. No problemo :wink:
Link naar reactie
[quote:ffe5612589="Comp-Freak"][quote:ffe5612589="GanGster MarshaLL"]ik heb gehoord dat dat veel beter is, dan dat je een ander merk koopt voor je boxen setje, maar daar kunnen de meningen over verdeelt zijn.[/quote:ffe5612589]Hehe, jij wil zeggen dat een creative geluidskaart ook creative boxjes moet hebben? Die gene die dat vertelde heeft je mooi in de maling genomen. Het kan een geluidskaart niet schelen wat er op aangesloten is en andersom ook. Ik heb hier thuis een soundblaster 4.1 digital met een inspire 4400. Ik weet zeker dat daar veel beter geluid uit komt als ik mijn logitech z-5300 op die kaart aansluit. Ook draai ik hier gewoon een audigy 2 zs met die logitech z-5300. No problemo :wink:[/quote:ffe5612589] dat heb ik gehoord inderdaad...dat zegt EA ook, maar dat zal ook wel gedaan worden, om reclame te maken voor Battlefield ermee.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...