Ga naar inhoud

TV kaart gebruiken werkt niet goed (PCTV STEREO)


Aanbevolen berichten

Mijn tv kaart is goed aangesloten maar het programma (pctv vision) werkte niett correct. Daarom had ik Christv gebruikt (trial), nu is de proefperiode verlopen en wil ik toch Dscaler of PCTV Vision gebruiken, ook omdat het opnemen met christv niet goed werkte. Nou heb ik de WDM drivers gedeinstalleerd zodat er geen conflicten konden zijn. Maar die zijn er blijkbaar wel want PCTV Vision doet het nog steeds niet. Als ik kijk bij legacy video capture devices staat er nog gewoon de WDM driver en als ik op remove klik en kijk daarna stata hij er gewoon weer. Wie o Wie kan mij helpen??? alvast bedankt voor de tijd en moeite!
Link naar reactie
Het kan zo zijn dat niet elke tv-kaart in elke pc wil werken, doordat er bepaalde, door de fabrikant onvermoede, compatibiliteits problemen kunnen optreden t.g.v. andere aanwezige hardware en/of software. Als je de tv-kaart geheel volgens de aanwijzingen in de gebruiksaanwijzing hebt geinstalleerd en geconfigureerd, dan kun je misschien beter een ander type/merk kopen. (Deze proberen te ruilen met voorlegging van het hoe en wat.) Wil je het uiterste proberen om deze tv-kaart aan de praat te krijgen, vermeld dan wat meer techn. details van je hard- en software (type's, software versie's etc.), dan is de kans mogelijk groter dat er direct iets over gezegd kan worden.
Link naar reactie
De hardware: AMD 64 3000+ 512 MB Geheugen ATI Radeon 9800 Pro 128 MB van club3d Hitachi 160 GB harde schijf (10 gig vrij) Creative 24 Bit soundblaster MSI K8N Neo Platinum moederbord Pinnacle PCTV Stereo Tv kaart Software: oa. Windows XP Pro engels inc SP 2 Christv (hierop werkte de kaart perfect op opnemen na, maar de trial termijn was voorbij) Dscaler (kaart werdt niet herkend, chip wel) PCTVision (wel kanalen gevonden, maar met veel ruis waardoor kijken niet mogelijk is laat staan opnemen) Ik zou het geweldig vinden als jullie mij kunnen helpen, alvast bedankt voor de reactie :D
Link naar reactie
[quote:b4f5763b50="hatseflats"]Mijn tv kaart is goed aangesloten[b:b4f5763b50] maar het programma (pctv vision) werkte niett correct. [/b:b4f5763b50] Daarom had ik Christv gebruikt (trial), nu is de proefperiode verlopen en wil ik toch Dscaler of PCTV Vision gebruiken, ook omdat het opnemen met christv niet goed werkte. Nou heb ik de WDM drivers g....[/quote:b4f5763b50] Wat werkte er niet correct? Kwamen d'r foutmeldingen? zo ja, welke?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...