Ga naar inhoud

Audiokabel voor tv kaart


Aanbevolen berichten

Ik heb begrepen dat het redelijk vaak voorkomt, maar waar vind ik de kabel. I.p.v een interne kabel, tvkaart naar aux , moet ik deze i.v.m plaatsen externe soundkaart omleiden. De kabelaansluiting op de tv kaart moet blijven zitten(wit 4 pins stekkertje maar deze moet een verloop naar mini jack hebben.(gaat naar line in externe geluidskaart). Iemand een idee waar deze kabel te krijgen is of waar ik hem kan laten maken?
Link naar reactie
Je kunt het laten maken door een handige kennis met enige of veel kennis van en vaardigheid in zacht-solderen op electronisch terrein. Zelf doen is ook uiterst eenvoudig......(gebruik een ca.15 W soldeerboutje) Het lijkt mij een vrij uitzonderlijk kabeltje (van intern naar extern is niet gebruikelijk, lijkt mij), maar informeer eens bij een grote pc zaak, zoals b.v. Informatique, of dit ook kant en klaar te koop is. De kans erop lijkt me niet nul.
Link naar reactie
[quote:1cf2aaa27e="hans loois"]Ik heb begrepen dat het redelijk vaak voorkomt, maar waar vind ik de kabel. I.p.v een interne kabel, tvkaart naar aux , moet ik deze i.v.m plaatsen externe soundkaart omleiden. De kabelaansluiting op de tv kaart moet blijven zitten(wit 4 pins stekkertje maar deze moet een verloop naar mini jack hebben.(gaat naar line in externe geluidskaart). Iemand een idee waar deze kabel te krijgen is of waar ik hem kan laten maken?[/quote:1cf2aaa27e] Een TV kaart heeft over het algemeen ook een audio uit extern, dan is een standaard mini jack >> mini jack kabel voldoende. Die is over het algemeen bij elke audio of PC boer te krijgen. Je zit echt niet vast aan een interne aansluiting....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...