Ga naar inhoud

DVD kopie met / zonder geluid...


Aanbevolen berichten

DVD-kenners, Ik heb een kopie gemaakt van een DVD (met DVD-shrink) en vervolgens gebrand op met Nero op een DVD+R. Daarna de kopie afgespeeld op m'n PC (met Power DVD). Gaat allemaal perfect, tot zover niets aan de hand dus. Wanneer ik nu deze DVD in met stand-alone DVD-speler stop (Pioneer DV-343) heb ik wel beeld maar geen geluid. Wie herkent dit probleem (en weer wat ik hieraan kan doen?) Met dank, Pieter
Link naar reactie
Als je een dvd ript en je laat de default stream weg, gaan sommige stand alone dvd spelers daar niet goed mee om, je kan proberen vanuit dvd-shrink om een re-author te doen en dan de over gebelven stream als default in te stellen, wat je anders ook nog kan proberen is de toets voor de audio streams op de afstandsbediening van de dvd speler, het heeft een icoontje van 2 op elkaar liggende rondjes.
Link naar reactie
Het antwoord was, zoals dat wel vaker gebeurt, een stuk simpeler dan ik dacht: gisteren had ik een verdeelplug voor mijn scartkabel gekocht, zodat ik de twee scartkabels die ik heb (video + dvd) niet telkens hoef te wisselen wanneer ik naar het een of het ander wil kijken. Je raadt het al: die verdeelplug blijkt niet goed te zijn. Wanneer ik mijn dvd-scart direct op mijn tv aansluit, doet 'ie het perfect. :oops: Dank voor het meedenken in elk geval Pieter
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...