Ga naar inhoud

Audigy 2 ZS de beste?


Aanbevolen berichten

Ik heb slechts een voorkeur voor de beste! :wink: Ik heb 2 jaar geleden een turtle beach gehad en die was overigens niet slecht. Ik ga wel even wat online reviews lezen. [EDIT:][quote:ef866d9205="ExtremeTech Review"]he Catalina's overall performance is pretty good, but there are some issues that keep us from being able to strongly recommend it. ...we'd recommend the Sound Blaster Audigy 2 ZS. It has the most complete feature set, and very solid performance.[/quote:ef866d9205]
Link naar reactie
[quote:4d5e855bd0="JaFO"]Die 'storingen' en cpu-belasting heb je bij de goedkope moederborden. Zeker bij de nForce-soundstorm heb ik daar absoluut geen last van. [/quote:4d5e855bd0]Ik heb een Abit AN7 moederbord, dat één van de duurste socket 462 moederborden is met alle denkbare functie's. En dus ook met de nForce SoundStorm chipset en ik denk dat die dus wel de boosdoener is qua gebrom in het geluid! Ik heb dan nu ook de Audigy 2 ZS besteld en zal jullie berichtten zodra ik hem binnen heb of het probleem verholpen is.
Link naar reactie
Ik heb een SB Live omdat ik niet het geld heb voor duurder maar ik kan je de Audigy 2 ZS aanraden vanuit ervaring! Superkaart! Als ik strax geld over heb ga ik die zeker halen. Voor die prijs haalt geen kaart het bij de 2 ZS. Er is ook nog een Audigy 2 ZS Platinum Pro die meer extra's heeft maar die is ook 300 euro geloof ik....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...