Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb hier de volgende pc: AMD Athlon xp 1600+ 1,39 GHz met 256 Geheugen Windows XP Pro Nou werkt het geluid niet, als ik iets wil afspelen in mediaplayer krijg ik de volgende foutmelding: Kan het bestand niet afspelen omdat er een probleem met het geluidsapparaat is opgetreden. Ook bij apparaat beheer geeft hij een fout aan. Drivers opnieuw installeren werkt ook al niet. Kan dit nog verholpen worden of is de geluidskaart niet goed? De geluidskaart is een sis 7012 audio device, Dit geeft hij tenminste aan bij Everest.
Link naar reactie
Betreft het toevallig een K7S5A moederbord met een Sis7012 chipset? Een tijdje terug waren er niet bruikbare driver updates. Tenminste ik kon ze niet installeren op een K7S5A moederbord. Ik heb toen de moederbord CD-Rom drivers gebruikt. Die werkten wel. Zeer recentelijk heb ik de Sis7012 (via Windows update) wel kunnen installeren (was niet hetzelfde K7S5A moederbord).
Link naar reactie
[quote:c1565153db="Hans.Vosman"]Betreft het toevallig een K7S5A moederbord met een Sis7012 chipset? Een tijdje terug waren er niet bruikbare driver updates. Tenminste ik kon ze niet installeren op een K7S5A moederbord. Ik heb toen de moederbord CD-Rom drivers gebruikt. Die werkten wel. Zeer recentelijk heb ik de Sis7012 (via Windows update) wel kunnen installeren (was niet hetzelfde K7S5A moederbord).[/quote:c1565153db] Ik heb ook dat mobo. En ben dat probleem ook tegengekomen. ECS had toen der tijd hier een oplossing voor, door je BIOS te updaten. Daarna werkte een nieuwere driver wel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...