Ga naar inhoud

Verschil onboard geluid en Creative Soundblaster Audigy 2


Aanbevolen berichten

Ik heb nu een Asus A7N8X-X met nVidia chipset. Aangezien ik nu voor een week of 2 de logitech X-530 heb gekocht zal ik graag willen weten of het geluidsverschil de +/- 60 euro waard is. Ik ben nu zeker niet ontevreden over het geluid, maar als het verschil duidelijk merkbaar is heb ik het er wel voor over. Ik beluister voornamelijk muziek, en ook een dvd (actie) vind ik niet verkeert. Spelletjes speel ik zelden. Maar als ik ze speel vind ik een goed geluid er bij wel belangrijk. Graag jullie mening er over. B.v.D. Op tweakers heb ik een revieuw gevonden, maar daar kon ik niet echt iets op uitmaken. Martijn
Link naar reactie
http://www.asus.com/products/mb/socketa/a7n8x-x/overview.htm "The A7N8X uses an onboard Realtek® ALC650 audio CODEC that lets you enjoy high-quality 6-channel audio without having to buy advanced sound cards." De audigy2 zal aanmerkelijk beter geluid geven, en is ook geschikter voor spellen. Als jij echter tevreden bent met het geluid wat je nu hebt, kun je je 60 euro besparen.
Link naar reactie
[quote:7ce194ab19="Martijn Hogendorf"]ik graag willen weten of het geluidsverschil de +/- 60 euro waard is.[/quote:7ce194ab19]Heb zelf de A7N8X-X in bezit gehad en heb hier nu een Dell bak staan met Audigy 2 ZS. Het is absoluut die 60 euro extra waard, ook als je geen audiofiel bent hoor je overduidelijk het kwaliteitsverschil. En als je mij niet gelooft, vraag het dan maar aan Orcer. :wink: http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=142547
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...