Ga naar inhoud

cd branden....


Aanbevolen berichten

Hmmmmmm raar....dit heb ik nog nooit gehad......ik probeer een cd te kopiëren, heb ik al eerder gedaan en toen lukte het wel, dit keer dus niet.... Ik heb de cd afgespeeld, gewoon met windows media player en heb alle nummer op mijn harde schijf gezet, net als alle andere keren. Wanneer ik m laat kopieren, kopieert ie alles naar de harde schijf en deze nummer laten zich ook goed afspelen. Tot zover dus nog niks aan de hand, echter...wanneer ik met Nero deze nummer wil branden, pakt hij nummer 1, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 11 en 12 wel maar de tusseliggende nrs niet......op mijn harde schijf zijn het exact dezelfde soort bestanden, staan te boek als niet beveiligd en toch kan ik ze niet branden. iemand enig idee??? Overigens, ik heb al geprobeerd om ze te verwijderen en opnieuw te kopieren, helaas zonder succes... BEDAAAAAAAAAAAAANKT
Link naar reactie
Defragmenteren is best belengrijk, en als je het voor t eerst doet moet je het missch. ff 2-3 keer herhalen. Ik doe dit ongeveer 1 x per maand(hangt af van je pc-gebruik). Start-->> Alle Programma's-->> Bureau Accessoires-->> Systeemwerkset-->Schijfdefragmentatie. Verder wijst het zichzelf: de goede HDD (Partitie?) selecteren(bij 1 partitie/schijf staat ie al goed) en op ''defragmenteren klikken. Dit vergt redelijk wat van je Harde schijf, het word aanbevolen ondertussen niet te veel andere toepassingen te draaien. veel suc6 :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...