Ga naar inhoud

philips A3.610


Aanbevolen berichten

* ik wil misschien een philips A3.610 kopen en die aansluiten op een dvd-recorder/speler en mijn pc, deze speakerset heeft de volgende ingangen - Input 1 5.1 channel: 9 pin Mini DIN - Input 2 Stereo: 3,5 mm jack - Input 3 Stereo: 2x RCA jack Is het dus mogelijk om ze aan te sluiten op de dvd-recorder/speler en gebruik te maken van 5.1 geluid ? (via input 1) * wanneer mijn dvd-recorder/speler DTS ondersteund, is het dan ook nog noodzakelijk dat de speakerset dat ook nog doet,, (doet ie niet volgens mij), ?
Link naar reactie
Dan moeten je speakers wel een DTS decoder hebben :roll: Als je zelf al aangeeft dat je DVD speler ondersteuning heeft voor DTS neem ik aan dat de decoder al in je DVD speler zit en het dus niet meer uitmaakt wat voor speakers je aansluit. Je zult de speakers gewoon analoog moeten aansluiten op een onversterkte uitgang, dus bijv gewoon die tulpenstekkers. Hiervoor heb je wel verloopjes nodig denk ik.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...