Ga naar inhoud

Media Portal en Medion 8383XL probleem


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb -na wat omzwervingen op Linux- geprobeerd om Media Portal te installeren op m'n Medion 8383XL (XPhomeSP2, 3.4GHz P4). Downloaden en installeren lijkt allemaal foutloos te gaan, maar de software herkend de tuner kaart niet (lijkt een Philips 7134 te zijn?). Weet iemand hoe dit aan de praat te krijgen? Volgens wat pointers bij de Media Portal site zou deze ondersteund moeten zijn. Het lijkt me een aardig alternatief voor WME, zeker voor de megeleverde Cyberlink PowerCinema sofware (traag, slecht te configureren, geen flexibiliteit). Graag advies! -Edwin
Link naar reactie
[quote:bc87844951="PCeddie"]Hoi, Ik heb -na wat omzwervingen op Linux- geprobeerd om Media Portal te installeren op m'n Medion 8383XL (XPhomeSP2, 3.4GHz P4). Downloaden en installeren lijkt allemaal foutloos te gaan, maar de software herkend de tuner kaart niet (lijkt een Philips 7134 te zijn?). Weet iemand hoe dit aan de praat te krijgen? Volgens wat pointers bij de Media Portal site zou deze ondersteund moeten zijn. Het lijkt me een aardig alternatief voor WME, zeker voor de megeleverde Cyberlink PowerCinema sofware (traag, slecht te configureren, geen flexibiliteit). Graag advies! -Edwin[/quote:bc87844951] http://www.linuxquestions.org/questions/archive/18/2003/07/3/69942 mischien heb je hier wat aan, van wat ik begrepen het is het een aa7143 chipset het werkt wel alleen het geluid is een omweg
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...