Ga naar inhoud

Afspelen DVD+RW op 2 verschillende DVD spelers


Aanbevolen berichten

Regelmatig krijg ik zelfgebrande DVD+RW's van gedownloade films . Deze DVD+RW spelen zonder problemen af op een DVD speler van JVC. Zelf heb ik een Philips DVD speler. De zelfde DVD+RW blijft dan zeer regelmatig hangen, op willekeurig plekken. Ik moet deze dan uit de DVD speler nemen en kan hem vervolgens weer afspelen. De DVD+RW blijft dan weer hangen. Bij JVC doet het probleem zich nooit voor. Typisch is dat ik bij DVD+R er geen last van heb, wel bij de RW. Is dit probleem oplosbaar
Link naar reactie
terug gaan met je dvd-speler de fabrikant is verplicht om je een deugdelijk product te leveren, en als er in de specificaties staat dat hij dvd+rw ook kan lezen hoort hij ditr ook naar behoren te doen. Dus gewoon naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt en die horen hem dan op te sturen voor je
Link naar reactie
zelfgebrande dvd schijfjes kan ook met merk-type te maken hebben. Ik zou daar baar een oplossing zoeken, evt in combinatie met de booktype op dvd-rom zetten indien je brander dat ondersteund. Er zijn zat mogelijkheden wat het probleem kan zijn. Je hebt geen kans bij de winkel volgens mij, verlies je altijd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...