Ga naar inhoud

geluid uit pc speakers+stereo?


Aanbevolen berichten

ik kan mijn geluidskaart koppelen aan mijn pc speakers 2 stuks. of aan mijn stereo via jack naar tulp. dit werkt beide erg goed op met mijn: trust, sound expert digital 4d kaart. bij muziek spellen etc vind ik geluid uit stereo belangrijk maar als ik b.v gewoon internet dan heb ik geen zin om mijn stereo aan te gaan zetten en het geluid gaat dan ook door de hele kamer wat niet iedereen fijn vind hier. nu zitten er op mijn geluidskaart 4 aansluitingen.1x microfoon2x voor geluid en nog 1 voor extern apparaat b.v cd speler. ik dacht dus ok ik heb 2 aansluitingen voor geluid. 1 koppel ik aan pc speakers de 2e aan stereo. zet ik stereo aan dan heb ik ook dat geluid laat ik de stero uit dan heb ik alleen pc geluid. maar ja uit de 2e aansluiting komt geen geluid. toch staat er dat het voor extra speakers is. weet iemand welke instellingen ik moet veranderen? en anders of er een koppel systeem is van b.v 2 jack in 1 jack pluggen. zodat zowel pc speakers als stearo in 1 jack ingang gaat? iemand?
Link naar reactie
[quote:b80ed35a00="r.marijnissen"]ik kan mijn geluidskaart koppelen aan mijn pc speakers 2 stuks. of aan mijn stereo via jack naar tulp. dit werkt beide erg goed op met mijn: trust, sound expert digital 4d kaart. bij muziek spellen etc vind ik geluid uit stereo belangrijk maar als ik b.v gewoon internet dan heb ik geen zin om mijn stereo aan te gaan zetten en het geluid gaat dan ook door de hele kamer wat niet iedereen fijn vind hier. nu zitten er op mijn geluidskaart 4 aansluitingen.1x microfoon2x voor geluid en nog 1 voor extern apparaat b.v cd speler. ik dacht dus ok ik heb 2 aansluitingen voor geluid. 1 koppel ik aan pc speakers de 2e aan stereo. zet ik stereo aan dan heb ik ook dat geluid laat ik de stero uit dan heb ik alleen pc geluid. maar ja uit de 2e aansluiting komt geen geluid. toch staat er dat het voor extra speakers is. weet iemand welke instellingen ik moet veranderen? en anders of er een koppel systeem is van b.v 2 jack in 1 jack pluggen. zodat zowel pc speakers als stearo in 1 jack ingang gaat? iemand?[/quote:b80ed35a00]Dit is niet zomaar een extra aansluiting, want het is een Rear-aansluiting, want het is een 4.1 kaart. Wat je wel kan doen is gewoon een splittertje kopen bij een elektronicazaak, maar dan kan je je rears niet meer gebruiken, maar ik had niet de indruk dat je die toch al gebruikte. Overigens heb je ook splitters met een touwtje, maar die zijn erg zeldzaam dacht ik zo. In ieder geval, zo'n splitter doe je dus ik je main out, en dan komen er 2 jacks uit. Maar dan heb je dus wel altijd geluid uit je speakers hè. Edit: dan ik ook maar een plaatje: [img:b80ed35a00]http://a248.e.akamai.net/7/248/2041/731/store.apple.com/Catalog/US/Images/t6178lla_125.jpg[/img:b80ed35a00] Een splitter met snoer.
Link naar reactie
[quote:c9fbe32a4f="r.marijnissen"]ok maar dit geeft geen extra conflickten? verdeeld over 2? in de handleiding staat dat je de optie voor de extra aansluiting speakers moet activeren. maar de door hun genoemde programmatjes krijg ik niet ook niet bij nieuwe instalatie. dus denk dat ik maar zon splittertje ga halen[/quote:c9fbe32a4f]Mja, want het is dus een ingang voor achterspeakers, dus die moet je inderdaad aanzetten. Maar dan zul je nogal raar geluid krijgen als je uit je computerspeakers ander geluid krijgt dan uit je stereo. :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...