Ga naar inhoud

Windows Media Speler


Aanbevolen berichten

Na het opschonen van het register met CCleaner werkt mijn Windows Media Player 10 niet meer. Mijn OS = Windows XP Home NL. Voor het opschonen werkte de speler wel goed. Wanneer ik de speler opnieuw wil installeren ontstaat de foutmelding: " Windows Mediaspeler 10 in niet compatible met Windows XP. Ook wanneer ik de Mediaspeler verwijder en vervolgens na een herstart opnieuw toevoeg in het configuratiescherm (Software) blijft de foutmelding ontstaan. Het is de nederlandse versie van de speler. Wat zou de oorzaak kunnen zijn? Lambert/
Link naar reactie
[quote:9d31281549="Lambert Altena"]Na het opschonen van het register met CCleaner werkt mijn Windows Media Player 10 niet meer. Mijn OS = Windows XP Home NL. Voor het opschonen werkte de speler wel goed. Wanneer ik de speler opnieuw wil installeren ontstaat de foutmelding: " Windows Mediaspeler 10 in niet compatible met Windows XP. Ook wanneer ik de Mediaspeler verwijder en vervolgens na een herstart opnieuw toevoeg in het configuratiescherm (Software) blijft de foutmelding ontstaan. Het is de nederlandse versie van de speler. Wat zou de oorzaak kunnen zijn? Lambert/[/quote:9d31281549] :D Ik heb nog even flink op internet gezocht en heb in een forum de tip gekregen dat er een bepaald bestand uit C:\Windows\ServicesPackfiles\I386\?od?.dll gekopieerd moest worden naar C:\Windows\System32. De juiste filenaam weet ik niet meer. Zo gedaan en de Mediaspeler kon zonder problemen worden geinstalleerd Toch bedankt voor de reactie. Lambert
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...