Ga naar inhoud

videofragmentje comprimeren?


Aanbevolen berichten

Ik heb een klein stukje gitaarinstructie op video opgenomen. Dat is echter nog 7 Mb. Ik wil dat verkleinen zodat ik het per mail kan verzenden. Ik heb echter geen idee of dat kan en hoe. Ik heb het stukje op de pc gezet met Power dvd. Kwaliteit is prima, maar nu dus wat kleiner maken, zeg maar mp3 ervan maken....Wat heb ik daar voor nodig? :wink:
Link naar reactie
Als het je echt alleen gaat om het verzenden...dat ie te groot is daarvoor.. dan zou je ook kunnen denken om het te verzenden met www.yousendit.com Met die site kun je een bestand tot 1 GB naar iemand verzenden..dat wil zeggen..je upload je bestand naar die site en de persoon aan wie je het stuurt krijgt een bericht van die site dat hij/zij dat bestand daar kan downloaden. Enfin, in feite wijst het zich vanzelf. Hopelijk hebben beide partijen wel een beetje redelijke internetverbinding.
Link naar reactie
yousendit klinkt fantastisch! en ik ga het zeker proberen. Blijft bij mij 1 prangende vraag: waar word het geld mee verdient? Ik kan me niet voorstellen dat het een filantropische instelling is en data transport in dit soort hoeveelheden is echt niet gratis, waar verdient deze firma zijn geld mee? Of is er een addertje? IIG dank voor tip! Richard
Link naar reactie
Door reclame denk ik wordt die website in de lucht gehouden. Gebruik het al heel lang, en nooit problemen mee gehad. Tip maak de bestanden niet te groot. Tot 100mb gaat het goed, erboven wil nog wel eens gebeuren dat de upload mislukt!! En let op hij blijft maar 1 week staan, en wordt dan verwijdert!! Succes ermee. Hope
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...