Ga naar inhoud

Draadloos geluid..


Aanbevolen berichten

Ik heb net een tijdschrift gelezen en daar stond een leuk draadloos apparaatje in je drukt een stikkie in je usb en dan kan je via een koptelefoon 20m rondom je stikkie luisteren naar het geluid van je PC. Nou super hoor.. Alleen ik zoek zoiets ook draaidloos en het liefst ook via USB maar dan om naar een ingang van mijn stereo beneden te sturen.. Bestaat dit?? bvd JK
Link naar reactie
Wat jij gelezen hebt is waarschijnlijk een draadloze koptelefoon met aansturing via USB Bluetooth. De Bluetoothtechnologie heeft alleen een zeer beperkt zendbereik (20 meter zal onder ideale omstandigheden zijn) EN de ontvanger (koptelefoon, ander apparaat) moet Bluetoothmogelijkheden aan boord hebben. Je kunt overigens een gewone draadloze koptelefoon nemen en die in je geluidskaart of compuluidsprekers pluggen. Dan heb je een veel uitgebreider bereik. Er zijn allerlei zend/ontvangstsets waarmee je vanaf de computer geluids- en videosignalen naar apparatuur in de rest van het huis kunt sturen. Deze sets werken met radiosignalen en hebben daarom een veel beter bereik dan Bluetooth. Zender gaat in compu (of USB of video uitgang/geluidskaart) ontvanger gaat in stereoset of TV. Zo kun je ook films vanaf je compu naar je TV sturen. Er zijn sets in allerlei soorten en maten. Kijk maar eens op de internetwinkels, zoals Alternate, Informatique en de hele reut meer of informeer bij een wat persoonlijker compuwinkel.
Link naar reactie
[quote:563c9c6c17="KeesA"]Die suggestie had ik ook al gedaan. Het hangt van de wensen af of een draadloze koptelefoon voldoende is of dat een zender/ontvanger nodig is. Dit laatste om via de stereoset-luidsprekers de compumuziek te kunnen luisteren.[/quote:563c9c6c17] Dat is inderdaad mijn bedoeling via de stereo de muziek van de computer te beluisteren aangezien die op de 3e etage staat is ff een kabeltje leggen waarschijnlijk veel werk en staat ook niet zo mooi.. JK
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...