Ga naar inhoud

Problemen installeren 5.1 kaart: help!


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb onlangs een trust 5.1 kaart gekocht. Ik had alleen een goedkoop 5.1 boxen setje. Vanuit subwoofer heb ik drie kabels lopen naar de 5.1 kaart. Alles speakers zijn naar mijn idee goed aangesloten. Vanuit mijn dvd speler /brander heb ik twee kabels lopen naar de 5.1 kaart, die liepen eerst naar mijn moederbord (intern geluidskaart) volgens mij moet dit ook goed zijn? weet het niet zeker... Ik constateer het volgende probleem. Bij het spelen van de film kwam in principe al het geluid wat uit de woofer moest komen uit de center...De subwoofer deed niets.. Vervolgens heb ik de (handleiding) jumpers verplaatst...Er zitten zes pinnen, ik heb ze dus twee naar voren geschoven...Met als resultaat dat nu al het geluid uit de subbwoofer komt! en niets meer uit de center... OVerigens als ik de demo start, hiermee kan ik alle boxen afzonderlijk testen, doet alles het wel goed...center reageert op center, front reageeert op front etc... Hoe kan ik dit probleem oplossen? Overigens: in mijn taakbalk kan info aanklikken over de mixer...Hier staat wat over de chipversie etc...maar tevens staat er apparaat configuratie: Lijn IN en midden.subwoofer hebben dezelde aansluiting.... Hoe los ik dit probleem op?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...