Ga naar inhoud

geluidsproblemen videorecorder


Aanbevolen berichten

Heb op TV 3 scartaansluitingen. 1 RGB 2 RGB(staat DVD bij) 3 (VCR) IK heb dus video op scart 3 aangesloten.Eerst Home Cinema Set op scart2 maar had toen vaak last van lichte vlagen door beeld van gebrande dvd.Gisteren HCS eens op scart 1 aangesloten en beeld is perfect.Alleen nu heb ik opeens met mijn videorecorder het geluid niet meer over de HCS.Terwijl ik alleen de scart van de HCS verzet heb van 2 naar 1. Dus mijn vragen: -Hoe krijg ik dit probleem opgelost? -Hoe kan het dat ik via scart 1 beter beeld heb dan via scart2????? HCS Pioneer TV Sony breedbeeld Video Sony
Link naar reactie
RTFM moet uitkomst bieden. Ik heb een Philips TV en 1 van de scarts is speciaal voor digitale apparaten dus de DVD speler. Ik heb eerlijk gezegd nooit gekeken hoe het beeld is indien ik hem op een andere scart aansluit. Bij mijn TV kan je als je aangeeft dat er een dvd aanzet nog het eea configureren. Gok dat de Sony ook zoiets heeft. Je moet ook in boekje lezen waar de derde scart voor is. Overspeelbaar etc.. Denk dat het probleem zich vanzelf dan oplost. Je moet normaliter je VCR audio wel doorlussen naar je HCS. Ik heb dan wel een losse HCS (alles los). maar het principe is hetzelfde. Wat je voor de VCR kan doen id de audio-=out van je TV doorlussen naar je Pioneer. Dan heb je zowel TV als VCR via je HCS en dat klint altijd beter dan de nep surround van de TV.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...