Ga naar inhoud

MP3 speler MP-Chart niet herkend/wel herkend


Aanbevolen berichten

Ik heb een mp3 speler van MP-Chart (512 MB) gekocht bij de Mediamarkt. Op de ene computer wordt hij (zij?) wel herkend op de andere niet. Hij wordt herkend op: laptop met XP en Sp2, computer XP Sp 1 en niet op computer XP Sp 2 en computer Sp1 ?????? Als ik de stick in een USB poort steek dan verschijnt in de verkenner een icoontje met een diskdrive met een rood uitroeptekentje erin dat na enkele seconden weer verdwijnt. En na enkele seconden weer verschijnt enz enz met het bekende USB geluid doenk. Als ik in system-harwareapparaten kijk dan schiet dat ook heen en weer. Zo van ikzie hem, ik zie hem niet. Op de computers waar hij wel herkend wordt komt keurig 'mass storage device' enz wordt geinstalleerd enz. Ik heb op de computer met Sp2 de USB eraf gegooid en opnieuw opgestart en dus werden de usb devices weer gededecteerd maar het probllem blijft. Ik heb ook geen last van virussen ad/spyware want dat is zojuist gefixt. Kent iemand dit probleem? En belangrijker: de oplossing? Ik zou er zeer content mee zijn!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...