Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Windows XP, creative SB! Live 5.1 Sinds kort gaat af en toe zomaar zonder aanleiding mijn volume opeens heel hard. Altijd maar van korte duur (paar seconden). Ontzettend irritant, want ik schrik me steeds een ongeluk. Wat kan dit zijn? Mijn geluidskaart die het gaat begeven, mijn stuurprogramma dat niet goed is (heb het al een keer gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd) of is het simpelweg het weerstandje van de volumeregelaar op de subwoofer (het is zo'n cambridge soundworks set die je bij de geluidskaart zat)? Het gebeurt zowel in Real, Musicmatch als Mediaplayer. Heft iemand anders dit ook gehad?
Link naar reactie
[quote:de4b8a0ddc="Johnny321"]Wordt niet op prijs gestelt als je na een dag al begint te 'bumpen'. Rag er eens een andere geluidskaart in, kun je kijken of het aan je geluidskaart ligt, of aan een programma.[/quote:de4b8a0ddc] Oh sorry hoor. :oops: Maar er komen zoveel topics bij dat ik bang was dat deze 'ondergesneeuwd' :wink: raakte. Ik ga nu een splittertje (van jack naar twee tulpingangen) halen dat ik die speakertjes direct op de geluidskaart kan aansluiten ipv via de subwoofer. Want ik denk toch dat het daaraan ligt. Als dat niet werkt, dan haal ik geluidskaart eruit en gooi de onboard geluidskaart weer aan.
Link naar reactie
[quote:7bf0405101="Wolverine"][quote:7bf0405101="Johnny321"]Wordt niet op prijs gestelt als je na een dag al begint te 'bumpen'. Rag er eens een andere geluidskaart in, kun je kijken of het aan je geluidskaart ligt, of aan een programma.[/quote:7bf0405101] Oh sorry hoor. :oops: Maar er komen zoveel topics bij dat ik bang was dat deze 'ondergesneeuwd' :wink: raakte. Ik ga nu een splittertje (van jack naar twee tulpingangen) halen dat ik die speakertjes direct op de geluidskaart kan aansluiten ipv via de subwoofer. Want ik denk toch dat het daaraan ligt. Als dat niet werkt, dan haal ik geluidskaart eruit en gooi de onboard geluidskaart weer aan.[/quote:7bf0405101] Ik heb dat ook een keer gehad geloof ik, ik heb ook die live 5.1 van creative; toen ik een keer daarna gewoon opnieuw moest formateren (dat was gewoon nodig) heb ik nooit ergens meer last van gehad; ik denk dat XP vaker de boosdoener is dan mensen denken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...