Ga naar inhoud

zip file op dvd branden


Aanbevolen berichten

[quote:d2f52afafa]winrar of winzip dat is bekend ,gebruik izarc dat is kosteloos.NU de laatsts zin ;quote daarna de inhoud op een cd bakken,hoe kun je nu een bestand van. b.v.1,3gb op een cd branden ,er moet gebrand worden op een dvd[/quote:d2f52afafa]Je geeft nu toch al zelf antwoord op je vraag? Ik snap echt niet wat je nu wilt. :-?
Link naar reactie
[quote:7cc6f9b5e1="Vunce"][quote:7cc6f9b5e1]winrar of winzip dat is bekend ,gebruik izarc dat is kosteloos.NU de laatsts zin ;quote daarna de inhoud op een cd bakken,hoe kun je nu een bestand van. b.v.1,3gb op een cd branden ,er moet gebrand worden op een dvd[/quote:7cc6f9b5e1]Je geeft nu toch al zelf antwoord op je vraag? Ik snap echt niet wat je nu wilt. :-?[/quote:7cc6f9b5e1] wat er gewenst wordt is,dat men niet meer in raadsels praat.Op een cd kan 700mb ,dvd geeft4,7gb aan.Moet er uit het vorige geconcludeerd worden,dat een uitgepakte zip file niet op een dvd gebrand kan worden!!
Link naar reactie
[quote:0c568267b6="halewijn"][quote:0c568267b6="Vunce"][quote:0c568267b6]winrar of winzip dat is bekend ,gebruik izarc dat is kosteloos.NU de laatsts zin ;quote daarna de inhoud op een cd bakken,hoe kun je nu een bestand van. b.v.1,3gb op een cd branden ,er moet gebrand worden op een dvd[/quote:0c568267b6]Je geeft nu toch al zelf antwoord op je vraag? Ik snap echt niet wat je nu wilt. :-?[/quote:0c568267b6] wat er gewenst wordt is,dat men niet meer in raadsels praat.Op een cd kan 700mb ,dvd geeft4,7gb aan.Moet er uit het vorige geconcludeerd worden,dat een uitgepakte zip file niet op een dvd gebrand kan worden!![/quote:0c568267b6] kijk, nu ga ik het begrijpen ,duidelijk en helder.!dank u moderator
Link naar reactie
Nog wat meer dan; een data-dvd en een data-cd verschillen uiteindelijk eigenlijk alleen maar wat betreft capaciteit. Dat is althans datgene waar je je als gebruiker zorgen om hoeft te maken. Bij een data-cd of data-dvd maakt het geen drol uit wat je erop gooit, in principe maak je een schijf welke leesbaar moet zijn op een pc en een pc leest alles en dus kun je alles op zo'n schijfje gooien zolang het maar past. Zip-rar-ace-text-dll-sys-doc-jpg-bmp enz enz het kan allemaal op een data schijf zolang het maar past. Je kunt op een data-schijfje dus ook video branden MAAR daarmee wordt het geen video cd of video-dvd want: Als je een video-cd/supervideo-cd/video-dvd maakt dan maak je een schijfje met daarop een speciale indeling waardoor een afspeel apparaat het schijfje als zodanig kan herkennen en afspelen. Bij dergelijke schijfje is het van het grootste belang dat de inhoud exact volgens de bijbehorende norm is gemaakt. Voor een dergelijke video-cd of dvd te maken dien je een daarvoor geschikt programma te gebruiken om het materiaal voor te bereiden zodat het aan de norm voldoet.
Link naar reactie
[quote:13f61ef82f="halewijn"]wat er gewenst wordt is,dat men niet meer in raadsels praat.[/quote:13f61ef82f]Met alle respect; ik denk dat je dan eerst even bij jezelf te rade moet gaan. Je formuleert je vragen op een ongelukkige wijze, tenminste dat concludeer ik uit het feit dat er een veelvoud aan posts gegenereerd wordt op een dermate simpele vraag als: "past een bestand van 1,3GB op een CD van 700MB of moet ik dat op een DVD branden?". Althans, dat lees ik uit de hele topic. Dat het branden van een data DVD analoog is aan het branden van een data CD had je ook prima in de help van Nero kunnen lezen. Sterker nog; als je de wizard gebruikt kan het eigenlijk niet fout gaan.
Link naar reactie
[quote:25c7cf46a1="Captain_Kansloos"][quote:25c7cf46a1="halewijn"]wat er gewenst wordt is,dat men niet meer in raadsels praat.[/quote:25c7cf46a1]Met alle respect; ik denk dat je dan eerst even bij jezelf te rade moet gaan. Je formuleert je vragen op een ongelukkige wijze, tenminste dat concludeer ik uit het feit dat er een veelvoud aan posts gegenereerd wordt op een dermate simpele vraag als: "past een bestand van 1,3GB op een CD van 700MB of moet ik dat op een DVD branden?". Althans, dat lees ik uit de hele topic. Dat het branden van een data DVD analoog is aan het branden van een data CD had je ook prima in de help van Nero kunnen lezen. Sterker nog; als je de wizard gebruikt kan het eigenlijk niet fout gaan.[/quote:25c7cf46a1] geloof dat je de topic nogmaals moet lezen;de vraag was niet of een bestand van 1,3 gb past etc. in ieder geval zeer bedankt moderator ,aan de slag nu!
Link naar reactie
[quote:3795b4a3a1="halewijn"]geloof dat je de topic nogmaals moet lezen;de vraag was niet of een bestand van 1,3 gb past etc.[/quote:3795b4a3a1]Dan vraag ik me oprecht af wat dan WEL je vraag was. Je hebt het eerst over het branden van een .zip file op een DVD, dan is het ineens een bin/cue file en vervolgens vraag je je af of 1,3GB op een CD of een DVD gezet moet worden? Het zal vast aan mij liggen, maar volgens mij ben ik niet de enige die maar weinig kan maken van je verhaal. Ik denk dat de laatste 2 posts van Rwilligen dan ook eerder een schot voor de boeg waren ipv. een gericht antwoord op een gerichte vraag. Het lijkt daar misschien op, maar het is zeker niet mijn bedoeling om je af te schieten. Ik wil je wel dringend aanraden om in het vervolg een duidelijker en gestructureerder verhaal neer te zetten wanneer je een vraag post. Daarnaast maken wat meer hoofdletters (aan het begin van een zin bv) en wat minder comma's en aan elkaar geplakte zinnen je posts een stuk leesbaarder. Dat voorkomt een hoop misverstanden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...