Ga naar inhoud

Zelfbouw; Aeon in progress


Aanbevolen berichten

  • Reacties 298
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    299

[quote:fba177d2b5="Interficior"]Hehe, dat klopt helemaal rwilligen, maar die foto daarboven is helemaal een schat van informatie. Als je heel goed kijkt, ook ivm met de andere foto kun je een hoop interessante dingen zien.[/quote:fba177d2b5] Interficior houd van chilli saus bij zijn gehakt balletje? lol, nou ja, maar weer OT?
Link naar reactie
I was only fooling you guys, na richard's opmerking had ik hem al opgemerkt. Werk liever eens door dan steeds dezelfde afbeelding met een kleine aanpassing te posten. :P Ik wil dat ding vanvond nog af zien. :lol: @ Richard, bedoel je nu weer offtopic of ontopic? :-? :P het is allebei OT En waar is de gehaktbal met chilisaus (die zie ik namelijk echt niet).
Link naar reactie
[quote:2545b3b206="kid jansen"]12mm MDF + 22mm zand + 22mm MDF + 9mm Afzelia is thick enough for everyone dat kan niet he, dat mag gewoon niet, een subwoofer met een 65mm dikke wand. :o [/quote:2545b3b206][img:2545b3b206]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/puh.gif[/img:2545b3b206] [quote:2545b3b206]Hoe staat het trouwens met de subwoofer, al aan begonnen? Die zuiltjes zij een beetje saai, ik wil die subwoofer zien. :P.[/quote:2545b3b206]Jaja, sorry, ik moet nog een goed bouwplan maken.
Link naar reactie
[quote:e98844a3f1="kid jansen"]wat voor kleur worden ze? matt wit :P[/quote:e98844a3f1]Bijjjjna goed. :D [quote:e98844a3f1]wanneer zien we nou wat van die sub? :roll: [/quote:e98844a3f1]Zal ik nog eens een fotootje plaatsen... [quote:e98844a3f1]Gelukkig heb je de hele vakantie om te gaan knutselen, en anders fiets ik wel ff op en neer om je een schop onder je kont te geven. haha, werken zal je, kreng! :P[/quote:e98844a3f1]Jaja, rustig maar. Trouwens, met jouw tools, kan je toevallig heel nauwkeurig zonder splinters in 45 graden zagen? :P :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...