Ga naar inhoud

Aopen DVD speler - slechte boel


Aanbevolen berichten

Ik heb zojuist de Aopen DVD speler van MyCom gekocht, maar het blijkt echt een en al brak te zijn; Als ik bijvoorbeeld de DVD van PCM (sorry computer totaal, moet even :lol: ) erin doe, en ik wat software wil kopieren, mislukt de boel. Winrar geeft een foutmelding als ik een bestand uit die DVD wil openen, de bestanden gaan superlangzaam (langzamer dan de DVD speler uit mijn packard bell van 5 jaar oud).. Dus ik dacht hem te ruilen voor een Asus DVD speler. Er staat op hun website dat de toegangstijd korter is, maar dat de data readbuffer 256mb kleiner is. Heeft dit zin? Heeft iemand ervaring met die Aopen? Alvat bedankt
Link naar reactie
[quote:7daf6ec029="carlobernardini"]Ik heb zojuist de Aopen DVD speler van MyCom gekocht, maar het blijkt echt een en al brak te zijn; Als ik bijvoorbeeld de DVD van PCM (sorry computer totaal, moet even :lol: ) erin doe, en ik wat software wil kopieren, mislukt de boel. Winrar geeft een foutmelding als ik een bestand uit die DVD wil openen, de bestanden gaan superlangzaam (langzamer dan de DVD speler uit mijn packard bell van 5 jaar oud).. Dus ik dacht hem te ruilen voor een Asus DVD speler. Er staat op hun website dat de toegangstijd korter is, maar dat de data readbuffer 256mb kleiner is. Heeft dit zin? Heeft iemand ervaring met die Aopen? Alvat bedankt[/quote:7daf6ec029] Heb je in de bios wel de DMA enz ingesteld. Zat vanmiddag mij tergeren aan mijn nieuwe HD (nummer 3). Copyeren ging veels telangzaam. kijken in de bios , en ja hoor hij stond op 2 , moet dus zijn 6
Link naar reactie
haha, die packard bell is het ook helemaal niet! :lol: Ik weet het, ik weet maar al te goed hoe die packard bell's zijn...na vijf jaar. Maar ik heb nu al een jaartje mijn eigen, zelf gebouwde computer. Nee, dat van dat DMA had ik al gecheked, want ik had al eerder gehoord dat dat een snelheidsduiveltje was. Staat allemaal correct...
Link naar reactie
[quote:1179e04c33="carlobernardini"]haha, die packard bell is het ook helemaal niet! :lol: Ik weet het, ik weet maar al te goed hoe die packard bell's zijn...na vijf jaar. Maar ik heb nu al een jaartje mijn eigen, zelf gebouwde computer. Nee, dat van dat DMA had ik al gecheked, want ik had al eerder gehoord dat dat een snelheidsduiveltje was. Staat allemaal correct...[/quote:1179e04c33] Ik ga buiten spellen :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...