Ga naar inhoud

multi media pc - wat houd het in?


Aanbevolen berichten

wat houdt dit in de praktijk in? wat ik er van begrijp: media pc staat b.v in pc kamer. je kunt hiermee gewoon internetten etc. je geluidskaart is verbonden met je stereo. je videokaart met je tv. je hebt een afstand bediening deze richt je op sensor en sensor zit aan pc. zo zou je via gewone tv kunnen internetten. kunnen opnemen wat op tv komt naar hardeschijf. muziek afspelen via pc over eigen stereo. etc etc etc wat ik nou graag wil weten is hoe koppel je nu alles goed samen? links, beschrijvingen etc. ------------------------------------------------------------------------------- ik heb b.v een ti 4200 videokaart kan ik deze met reciever van mijn stereo koppelen? want receiver zit al met scart aan tv. en op deze tv zitten geen echte aansluitingen voor kabels. ik zoek eigenlijk gewoon een goede link: waar dit wordt uitgelegd, ook met die afstandbedieng voor je pc etc. iemand?
Link naar reactie
Multimedia pc is een beetje achterhaald begrip. Werd vroeger gebruikt om aan te duiden dat je zowel beeld als geluid uit het ding kon krijgen. Ik denk dat je iets anders bedoelt, namelijk "windows xp media center edition". Dit is een versie van windows xp, speciaal bedoeld voor in de huiskamer. Heeft een eenvoudige interface, die het ook op TV aardig zal doen. Kan met een speciale afstandbediening worden aangestuurd, en heeft wat voorzieningen voor het opnemen van programma's, branden van dvd's, etc. Wees gewaarschuwd, het lijkt mooier dan het is. Gewoon windows xp met wat extra software kan hetzelfde, en je zit minder opgesloten in het microsoft wereldje. Hier kun je alle info over windows mce vinden: http://www.microsoft.com/windowsxp/mediacenter/default.mspx
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...