Ga naar inhoud

welke tv kaart?


Aanbevolen berichten

welke tv kaart en hoe of wat sluit je het aan? ik wil wat je met een multimedia center kunt op mijn pc. tv programmas opnemen etc, situatie: pentium 4 1.7 geklokt op 2.0 384 geheugen wordt 2x 512mb. 4200ti 64mb (geklokt) loopt dus ook wat sneller. tv met 1 scart aansluiting stereo: mogelijkheden dvd,cd,video 1, video2 aansluitingenenz ----------------------------------------------------------------------- wat ik nu al heb is: mijn geluidskaart is gekoppeld aan stereo via een tulp aansluiting naar 3.5 jack. deze tulp gaat erin bij video1 aansluiting mijn videokaart is gekoppeld van s video naar s video stereo. ook op video 1. zet ik mijn receiver nu op video 1 stand (is gewoon een stand net als cd,dvd,video 2 etc) en ik draai een film op mijn pc dan zie ik die op mijn tv. mijn tv is gekoppeld aan receiver via scart. ik heb dit zogedaan omdat tv weinig mogelijkheden heeft. ik wil gaan werken met software ---media portal---- okeeeeeeeeeeeee maar hoe zit dat nu met zon tv kaart hoe/wat/waar wordt ie aangekoppeld? wat zijn eigenlijk alle mogenlijkheden met zon soort setup?
Link naar reactie
Een tv-kaart heeft normaal geen tv-out, dus om het beeld ervan op je tv te kunnen zien zul je dit via de tv-out van de grafische kaart moeten regelen. Geluid van een tv-kaart wordt of extern of intern naar de geluids-kaart overgebracht of loopt via de pci-bus, dus kun je naar je receiver overbrengen of rechtstreeks vanaf de tv-kaart of vanaf de geluids-kaart. De keus van een tv-kaart is niet zo makkelijk gegeven het grote aanbod, wel worden ze regelmatig getest in de diverse computer-bladen!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...