Ga naar inhoud

Kan geen DVD films afspelen


Aanbevolen berichten

Het lukt me niet om op mijn notebook films af te spelen. Ik krijg met elk programma dezelfde foutmelding. Ik heb 't met WinDVD, met Windows media player 10 en ook met het programma wat op een DVD stond, interactual player. Telkens dezelfde melding: [b:78eb8ba587]"De Uitzondering unknown software exception (0xc0000001d) is opgetreden in de toepassing op locatie 0x1c413af7."[/b:78eb8ba587] Hierbij komt ook het pop-up scherm naar voren dat vertelt dat er een fout is opgetreden en dat het desbtreffende programma moet worden afgesloten. Volgens nero info tool moet de speler +/- kunnen lezen. Het probleem doet zich zowel bij zelfopgenomen films als bij winkel DVD's voor. Ik heb geprobeerd om de foutmelding bij microsoft op te zoeken maar dat is tot op heden nog niet gelukt. Wie kan mij helpen. Greetings 2UALL Munchy [url][url][/url]
Link naar reactie
Heb je de foutmelding overgetikt? (0xc0000001d) kan ik niet vinden, maar (0xc000000d1) duidt op hard- of software imcompatibiliteit. Dit kan opgelost worden door een juiste driver of andere OS software te installeren bios upgrade etc. of in het ergste geval juiste hardware te kopen. Misschien dat je wat meer info wilt verstrekken, om je wat beter te kunnen helpen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...