Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geachte mede forumbezoekers, misschien dat jullie mij kunnen helpen ik heb nu een film op mijn HD staan met het format .img en kan deze met géén mogelijkheid afspelen. Ook zou ik hem graag willen branden zodat ik hem op mijn gewone DVD speler kan afspelen. kennen jullie dit format en wat moet ik er mee doen om de film toch te kunnen zien???? Hoop dat jullie mij verder kunnen en willen helpen Groeten Cambuur
Link naar reactie
Ja, Gerben en Johnnie hebben gelijk, dit is een image en die moet je branden Met Nero, of in een virtuele drive laden met bijvoorbeeld Alcohol120% of DaemonTools, Alcohol kan trouwens ook de .img branden. Is deze film soms gedownload uit Usenet? Heel veel posters posten daar een dvd als .img of .iso, omdat als je een dvd ript je ook de geripte ifo, vob en bup bestanden kunt rarren. Maar als je de gedownloade rar's uitpakt dan komen dus deze bovengenoemde bestanden tevoorschijn, en sommige downloaders weten niet wat ze daarmee moeten doen! :P Ironisch :P genoeg is dus ook lang niet overal bekend (zoals je zelf zegt) wat je met een iso moet doen. Groetjes van Jan Willlem en suc6 :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...