Ga naar inhoud

Verborgen track op audio cd rippen


Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs een audio cd gekocht met daarop 13 nummers. Nu heb ik met Wmp10 de cd in mp3 formaat op mijn harde schijf gezet om deze vervolgens met nog meer mp3 bestanden terug op cd te branden voor weergave in de auto. Nu ben ik erachter gekomen dat op die audio cd nog 1 extra nummer staat (een zogeheten hidden track), deze zou voor het eerste nummer op de audio cd staan. Hoe krijg ik nu dit 14e nummer naar mijn harde schijf gekopieerd?, Windows media speler 10 ziet maar 13 nummers en speelt er ook maar 13 af. Ik kan op mijn stereoinstalatie dit verborgen nummer wel afspelen als ik bij het begin van het eerste nummer de rewind toets ingedrukt hou en 5 minuten terugga en dan de play toets indruk.
Link naar reactie
Het gaat om de nieuwste cd van Rob de Nijs. Ik heb het programma Riptastic geprobeerd, zie dan wel de tracklist van de cd incl. track 0 in het venster. Als ik met riptastic track 0 naar mijn harde schijf zet maakt hij er een mp3 van zonder geluid van maar 22kb, alle andere tracks gaan wel goed. Ik heb het geprobeerd met mijn dvd rom speler en mijn dvd brander maar beide met het zelfde resultaat. komt dit omdat riptastic een trial versie is of is het mijn dvd rom speler of brander die track 0 niet kan lezen? Zijn er trouwens nog meer programma's die een hidden track kunnen rippen en/of afspelen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...