Ga naar inhoud

makkelijk muziek cd omzetten naar MP3


Aanbevolen berichten

Deze vraag is vast makkelijk te bantwoorden, ik ben er alleen zelf nooit meer zo mee bezig dat mp3 gedoe. maargoed een vriendin heeft in dr kerstpakket een mp3 spelertje gehad, en vroeg mij hoe ze haar muziek cd's kan omzetten om hem vervolgens op het spelertje te zetten. vroeger gebruikte ik zelf audio grabber (versie 1.6 ofzo) maar wat is tegenwoordig een gebruikvriendelijk programmaatje wat makkelijk is uit te leggen. graag jullie mening (hoef ik zelf niet vanalles uit te proberen, ook ik ben liever lui als moe)
Link naar reactie
[quote:56afb53259="taco78"]Gewoon Exact Audio Copy en de Lame 3.96.1 codec downloaden, heb je de beste kwaliteit.[/quote:56afb53259] Klopt helemaal, Exact Audio Copy heeft een betere foutcorrectie dan cdex en is ook gratis en spywarevrij. Voor een snelstarthandleiding om Exact Audio Copy te configureren: http://users.pandora.be/satcp/cd2mp3.htm.
Link naar reactie
[quote="Jaap H"][b:1345e359e7]De nieuwste Windows MediaPlayer (WindowsXP) kan het. Sinds deze versie 10 is geen extra software meer nodig.[/[/b:1345e359e7]quote] + Inderdaad, ik was erg verbaasd toen dit mij letterlijk overkwam. - Nadeel is echter dat omzetten real-time gebeurd en daardoor veel meer tijd in beslag neemt dan nodig is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...