Ga naar inhoud

Gebrom in subwoofer van Logitech X-230


Aanbevolen berichten

De subwoofer van mijn net nieuwe speakerset produceert een constante "dreun". Geen geruis, maar een constant gezoem, ook al als het Subwoofervolume gewoon op het meest zachte niveau staat. Het gezoem wordt wat harder als het Subwoofervolume harder wordt gezet. Het veranderen van het volume met de knop op de bedieningssatelliet heeft geen effect (behalve dan dat de satellieten iets gaan ruisen bij het hardste niveau). Het gezoem van de subwoofer is niet zo erg hard, maar wel irritant hoorbaar als je muziek niet zo hard staat. Ik heb ook nog met een verlengkabel de boxenset op alle elektriciteitsgroepen in huis aangesloten, maar de brom blijft. Ook maakt het geen verschil of ik de boxenset verder van de pc afzet. Is de set defect of moet ik het snoer demagnetiseren (met zo'n kokertje rond het snoer met magneten erin) of iets dergelijks? De set is verder prima, maar dat gedreun/gezoem verpest het nogal :evil:
Link naar reactie
Ja, hij zoemde ook als hij was niet aangesloten, maar ook bij discman, mp3 speler enzo zoemde hij. Ik was het zo beu, dat ik naar de Dixons ben teruggegaan en andere subwoofer heb gevraagd. En nu: probleem opgelost! :lol: Gewoon een fout in de subwoofer dus. Bedankt voor met meedenken. :D @ Mods: hier kan dus een slotje op
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...